ترس تماشاگران از ترس سلمان

ترس تماشاگران از ترس سلمان

خبر تولید یك فیلم ترسناك توسط سلمان‌خان، سروصدای بسیار زیادی در هند و رسانه‌های گروهی آن به راه انداخته است. طبق شنیده‌ها، سلمان فیلمی دلهره‌آور و ترسناك به نام «آدمخوار» تهیه می‌كند. به گفته اهل فن، با شنیدن نام فیلم می‌توان حدس زد كه تماشاچی با چه نوع داستانی سروكار دارد! اما بیش از این اطلاعاتی درباره فیلم منتشر نشده و اطلاعی از خط اصلی داستان آن نیست.
منتقدان و تحلیلگران هندی از سنت‌شكنی سلمان حرف می‌زنند و می‌گویند او تا قبل از این، هیچ‌وقت سراغ ژانر ترس و وحشت نرفته بود. او كه در بین مردم و خانواده‌ها به عنوان قهرمان خانوادگی شناخته شده و معروف است، تا امروز فیلم‌هایی اكشن، خانوادگی و كمدی بازی و تهیه كرده، اما ظاهرا این بازیگر و تهیه‌كننده قصد دارد در سال جدید میلادی تغییراتی در سبك كاری‌اش به وجود آورد.
سلمان چند روزی است جلوی دوربین «دابانگ 3» نقش پلیس بزن بهادر و شجاع یك روستای كوچك را بازی می‌كند. سوناكشی سینها نقش مقابل او را دارد و برادرش ارباز خان، تهیه‌كننده آن است. بعد از این كمدی اكشن، سلمان در «ان‌شاءا...» درام تازه سانجی لیلا بانسالی ظاهر خواهد شد. عالیا بهات در این فیلم، نقش مقابل سلمان را بازی خواهد كرد. / بالیوود هنگاما