سناریوی زن خیانتكار  و سرآشپز برای قتل شوهر

سناریوی زن خیانتكار و سرآشپز برای قتل شوهر

 زن خیانتكار پس از رابطه پنهانی با مرد سرآشپز، سناریوی قتل همسرش را اجرا كرد. متهمان جسد را در كانال آبی در لواسان رها كرده بودند. كارآگاهان پلیس پنج ماه پس از قتل با دستگیری قاتل، راز این جنایت را فاش كردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از عصر دوم آبان سال گذشته و به دنبال كشف جسد مرد 45 ساله‌ای در داخل گونی در لواسان در دستور كار پلیس قرار گرفت. بررسی جسد نشان داد، آثار ضرب و جرح بر روی بدن مقتول مشخص بود و علت مرگ خفگی بوده است.  یك هفته پس از كشف جسد، ماموران با بررسی پرونده افراد ناپدید شده در پلیس آگاهی هویت مقتول به نام احمد را شناسایی كردند. پسر مقتول با مراجعه به پلیس اسلامشهر ناپدید شدن او را اعلام كرده بود.  كارآگاهان به تحقیق از خانواده مقتول پرداخته و دریافتند، احمد، عصر یكم آبان برای اجاره دادن سوله‌اش در  اسلامشهر از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته بود.
در ادامه مردی به نام اصغر 42 ساله كه قصد داشت سوله را اجاره كند، شناسایی شد. اصغر به عنوان سرآشپز در یك كترینگ غذا مشغول ‌كار بود. ماموران راهی محل كار اصغر شده و دریافتند همزمان با قتل او محل كارش را ترك كرده بود. ردیابی‌ها نیز نشان داد، او در زمان قتل در لواسان حضور داشته است.
 با گذشت پنج ماه از این جنایت، محل كار اصغر در یك سالن غذاخوری بین راهی در اتوبان قزوین ـ تبریز شناسایی و 21 فروردین ماموران او را دستگیر كردند.
مرد 42 ساله در همان تحقیقات مقدماتی به قتل احمد به درخواست همسر مقتول اعتراف كرد و گفت: همسر مقتول به نام مریم از حدود یك سال پیش و به عنوان مشتری به كترینگ غذا مراجعه می‌كرد و سفارش غذا می‌داد و همین موضوع زمینه آشنایی اولیه ما شد. در همان زمان متوجه شدیم كه هر دو نفر متولد یك منطقه و بچه محل و هم زبان هستیم. در ادامه این آشنایی به تماس‌های تلفنی و در ادامه ملاقات‌های حضوری كشیده شد. مریم با همسرش اختلاف‌های شدیدی داشت و احمد او را كتك می‌زد. به همین علت هیچ علاقه‌ای برای ادامه زندگی با او نداشت اما نمی‌توانست از او جدا شود. طی این مدت من با او همدردی می‌كردم تا این‌كه یك روز مریم از من خواهش كرد تا همسرش را بكشم. با درخواست او مخالفت كردم اما مریم هربار درخواستش را با شدت بیشتری مطرح می‌كرد تا این‌كه در برابر خواهش او تسلیم شدم.
اصغر درخصوص نحوه ارتكاب جنایت گفت: مریم مقداری پول به من داد و من با آن یك شوكر خریدم. او اطلاعات كاملی در خصوص سوله متعلق به همسرش داد و عنوان كرد كه احمد قصد دارد تا سوله را اجاره دهد. به این بهانه با مقتول تماس گرفتم و پس از توافق بر سر قیمت اجاره سوله، از او دعوت كردم تا به محل كار من بیاید . زمان ملاقات را برای پس از تعطیلی كترینگ تنظیم كردم تا كسی حضور نداشته باشد با ورود مقتول به داخل آشپزخانه، از او دعوت كردم تا روی صندلی بنشیند و به بهانه آوردن چای به پشت یخچال رفته و شوكر را برداشتم. از پشت سر چند ضربه با شوكر به مقتول زدم. او روی زمین افتاد. بی‌حال شده بود و قدرت دفاع كردن نداشت. گردنش را فشار دادم و آن‌قدر نگهداشتم تا مطمئن شدم نفس نمی‌كشد. جسد را داخل یك كیسه بزرگ برنج قرار داده و كیسه را با پلاستیك مشكی بسته‌بندی كردم. جسد را پشت موتورسیكلت قرار داده و محكم بستم. به سمت منطقه لواسان حركت كرده تا این‌كه به یك كانال آب رسیدم. جسد را داخل كانال آب انداخته و به خانه برگشتم. فردای آن روز به محل كارم رفتم و پس از تسویه حساب از آنجا خارج شدم.
پس از اعترافات اصغر، ماموران بامداد پنجشنبه مریم را دستگیر كردند كه او به مشاركت در این جنایت اعتراف كرد.
سرهنگ كارآگاه علی ولی‌پورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به مشاركت و ارتكاب به جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهمان برای تحقیقات تكمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند .