قتل مرد 63 ساله با شلیک  سارقان مسلح

قتل مرد 63 ساله با شلیک سارقان مسلح


پلیس پایتخت در جست‌وجوی دو مردی است كه در جریان سرقت طلا از خانه مرد
63 ساله در محله گاندی او را با شلیك گلوله از پای در آوردند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت
10 و 30 دقیقه جمعه 23 فروردین امسال مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از قتل مرد
63 ساله در همسایگی خود در محله گاندی خبرداد. ماموران كلانتری گاندی برای بررسی ماجرا به آنجا اعزام شده و مشاهده كردند  مرد 63 ساله صاحبخانه با شلیك یك گلوله به ناحیه سرش به قتل رسیده و در پاگرد راه پله‌های میان طبقه اول و دوم افتاده است. با گزارش این جنایت به بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران، اوهمراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای بررسی ماجرا پا در محل جنایت گذاشتند. در جریان تحقیقات ماموران متوجه شدندكه همسر مقتول در زمان قتل در خانه حضور داشته است.
 همسر مقتول به افسر تحقیق گفت: من و شوهرم در خانه بودیم و با هم حرف می‌زدیم كه زنگ در آپارتمانمان به صدا در آمد. شوهرم به گمان این‌كه پشت در همسایه مان است در را بازكرد. اما چند لحظه بعد او در حالی كه بسیار دستپاچه شده و به اطراف نگاه می‌كرد وارد خانه شد و پشت سر او دو مرد كه مسلح بودند وارد شدند. با دیدن آنها به شدت شوكه شده بودم. مردان مهاجم همسرم را به سمت محلی كه من ایستاده بودم پرت كردند و با شوكر ضربه‌ای به او زدند كه شوهرم بدحال شد. هر چه التماس كردم به من و شوهرم كاری نداشته باشید توجهی نكردند و فریاد می‌زدند هر چه پول و طلا دارم به آنها بدهم در غیر این صورت هردویمان را به قتل می‌رسانند. خیلی ترسیده بودم ازترس این‌كه بلایی سرمان نیاید، طلاهایی كه در خانه بود را به دو سارق مسلح دادم. آنها ما را به داخل اتاق انداختندو فراركردند. با فرار دزدان مسلح شوهرم از آپارتمانمان بیرون رفت تا مانع فرار آنها شود و از همسایه‌ها كمك بگیرد. اما زمانی كه او به پاگرد پله‌های میان طبقه دوم واول رسید از سوی سارقان هدف شلیك گلوله قرار گرفت. با صدای جیغ و فریادم همسایه‌ها از خانه‌هایشان بیرون آمدندودنبال سارقان رفتند اما از آنها خبری نبود وفرار كرده بودند.
پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران تشكیل شد و تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری سارقان مسلح فراری ادامه دارد.