تشكیل تیم ویژه برای یافتن «باران»

فرمانده انتظامی استان مركزی در گفت‌وگو با جام‌جم خبر داد

تشكیل تیم ویژه برای یافتن «باران»

فرمانده انتظامی استان مركزی آخرین جزئیات پرونده ناپدید شدن دختر هشت‌ساله در شهرك مهاجران شازند را تشریح كرد.
سردار كیومرث عزیزی در گفت‌وگو با جام‌جم اظهار كرد: براساس تحقیقات كارآگاهان، دختر هشت ساله به نام باران، صبح روز شنبه برای رفتن به مدرسه از خانه خارج می‌شود و بعد از آن دیگر كسی او را ندیده است. این حادثه بین ساعت 7 تا 7 و 30 دقیقه صبح رخ داده و خانواده او ساعت 13 و 40 دقیقه موضوع را به پلیس اطلاع دادند. تاخیر در گزارش ماجرا باعث شد روند رسیدگی به پرونده با پیچیدگی‌هایی رو‌به‌رو شود.
وی ادامه داد: پس از گزارش این فقدان، رئیس پلیس آگاهی استان مركزی و فرمانده انتظامی شازند را مسؤول رسیدگی به پرونده كرده و از آنها خواستم ساعت به ساعت گزارش تحقیقات را اعلام كنند. تیم ویژه‌ای روی این پرونده مشغول تحقیق است كه امیدواریم خیلی زود دختربچه را پیدا كرده و تحویل خانواده‌اش بدهیم.
فرمانده انتظامی استان مركزی با اشاره به این‌كه زنده پیدا كردن باران اولویت اصلی پلیس است، خاطر‌نشان كرد: از مردم می‌خواهیم اگر اطلاعی از سرنوشت دختر‌بچه دارند، موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.
یكی از بستگان باران هم به جام‌جم گفت: باران در مسیر خانه به مدرسه ربوده شده و هیچ ردی از رباینده یا ربایندگان او در دست نیست. پلیس در حال تحقیق در این پرونده است و تا‌كنون تماس مشكوكی با خانواده باران گرفته نشده است.
وی ادامه داد: پدر و مادر باران دو روز است بی‌تاب دخترشان هستند و امیدواریم خیلی زود او به خانه بازگردد. از مردم، رسانه‌ها و هنرمندان كه برای یافتن او در تلاش هستند، تشكر می‌كنیم.
باران شیخی، دختر هشت ساله اهل شهرك مهاجران شازند صبح شنبه در مسیر خانه تا مدرسه ناپدید شد. خانواده او ظهر و پس از تعطیلی مدرسه متوجه شدند دخترشان آن روز به مدرسه نرفته است و برای یافتن او از پلیس كمك خواستند.