خلیلی: شلوغ می‌كنند تا ما را تحت فشار بگذارند

خلیلی: شلوغ می‌كنند تا ما را تحت فشار بگذارند


محسن خلیلی، سرپرست و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتقاداتی كه از این تیم در فضای مجازی و توسط هواداران سایر باشگاه‌ها صورت می‌گیرد، گفت: «به این مسائل و حواشی كه علیه تیم مان شكل می‌گیرد، تا حد زیادی عادت داریم. آنها این رفتارها را دارند، شلوغ می‌كنند تا شاید با این كارها، پرسپولیس را
تحت فشار بگذارند یا باعث شوند كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه تیم ما، رای‌هایی صادر كند در حالی كه فوتبال ایران مدیران باتجربه‌ای دارد و آنها تحت تاثیر این غوغاسالاری قرار نمی‌گیرند.»
خلیلی اضافه كرد: «بچه‌ها عملكرد بسیار خوبی داشتند. قرار نیست هرگز در مورد مسائل فنی صحبت كنم ولی این موضوع را می‌دانم كه بازیكنان پرسپولیس تلاش زیادی دارند و باید مورد تمجید قرار بگیرند. هوادارانمان هم چنین وضعیتی دارند. آنها هرگز دست از حمایت تیم برنداشتند و انشاءا... اگر قهرمانی این فصل را كسب كنیم، این جام را به طرفداران تیم هدیه خواهیم داد. اتحادی كه در پرسپولیس وجود دارد، در كمتر باشگاهی به چشم می‌خورد و این موضوع، معنای فراوانی دارد. باید در سه هفته باقیمانده در لیگ و دو بازی باقیمانده در لیگ قهرمانان هم این اتحاد را حفظ كنیم و با هم به سمت كسب قهرمانی برویم.»