پیروز قربانی: كامبك كردن لذت خاصی دارد

پیروز قربانی: كامبك كردن لذت خاصی دارد



در فوتبال اروپا دو كامبك فوق‌العاده اتفاق افتاد، آن هم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان.
لیورپول بعد از شكست 3 بر صفر در خانه بارسا در دیدار برگشت موفق شد با 4 گل این تیم را شكست دهد و به فینال برسد. تیم تاتنهام هم بعد از شكست یك برصفر مقابل آژاكس در خانه خود، در دیدار برگشت هم
2 بر صفر عقب بود اما توانست 3 بر 2 برنده شود و به فینال راه یابد.
این كامبك‌ها بی شك تاریخی است و در ذهن همه باقی خواهد ماند. پیروز قربانی هم یكی از بازیكنانی است كه طعم كامبك كردن را چشیده است. او در دربی 59 پایتخت موفق شد گلی بزند كه آن بازی را برای استقلالی‌ها تبدیل به بازی تاریخی كند.
تا دقیقه 76 مسابقه، پرسپولیس 2 بر یك جلو بود. محمود فكری در دقیقه 84 موفق شد گل تساوی را برای آبی‌ها بزند ولی در دقیقه 3+90 این پیروز قربانی بود كه یك گل فوق‌العاده زد و باعث برد3 بر 2 تیمش شد.
پیروز در این باره می‌گوید: «آن گل باعث شد تا خیلی چیزها در زندگی ام عوض شود. راستش همان موقع اصلا قرار نبود بازی كنم. یكسری مسائل بود كه دوست ندارم آنها را باز كنم. خواست خدا بود استقلال ببرد و من گل بزنم. هر دو گلی هم كه پرسپولیس زد اصلا سالم نبود. روی گل اول كه داور اشتباه كرنر گرفت.گل دوم هم بعدا مشخص شد آفساید بوده.»
او درباره لذت كامبك كردن و حسی كه بازیكن زننده گل دارد توضیح می‌دهد:«حسش كه قابل توصیف نیست. كامبك كردن در هر شرایطی لذت خاصی دارد. قطعا بازیكنی كه گل برتری را می‌زند همیشه در ذهن‌ها می‌ماند ولی به نظر من این كل تیم است كه باعث موفقیت می‌شود و نباید برد را به اسم یك بازیكن نوشت. آن موقع هم خدا من را دوست داشت و باعث شد آن گل را بزنم، در حالی كه كل تیم نقش داشتند.»