تفتی: اجرا برایم زیرمجموعه بازیگری است

تفتی: اجرا برایم زیرمجموعه بازیگری است


كامران تفتی، بازیگر مجموعه تلویزیونی «برادرجان» به مکان‌‌های فیلمبرداری این سریال اشاره و با توجه به قصه این مجموعه گفت از نیاوران تا جنوب تهران را در این سریال می‌بینیم.
كامران تفتی كه این شب‌ها با سریال برادرجان به كارگردانی محمدرضا آهنج در شبكه سه سیما دیده می‌شود، درباره حضورش در این سریال به مهر گفت: بعضی كارها برای این است كه از زندگی خود فارغ شده و به نوعی سرگرم شوید، ولی برعكس برخی از پروژه‌ها و كارها قرار است به شما یادآوری كنند در چه شرایطی زندگی می‌كنید و چه گرفتاری‌هایی دارید كه این وظیفه تراژدی است و قصه برادرجان هم چنین فضا و تراژدی‌ای دارد.
وی ادامه داد: من حتم دارم این قصه برای بسیاری از ایرانیان اتفاق افتاده است و به همین دلیل فكر می‌كنم بسیاری از مخاطبان آن را دوست خواهند داشت، چون دغدغه خودشان در سریال مطرح می‌شود.
تفتی درباره قصه‌ سریال‌های تلویزیونی و مغایرت آنها با واقعیت بیان كرد: خود ما در این سریال از نیاوران تا جنوب تهران را داریم و مضامینی را در قصه می‌آوریم كه خیلی وقت است یادمان رفته. ما می‌خواهیم بدون شعار آنچه را از دست رفته است به تصویر بكشیم؛ این‌كه فراموش كرده‌ایم برادر پشت برادر ایستاده است، جوانمردی و… زمانی وجود داشت.
وی كه این روزها اجرای برنامه اجتماعی «وقتشه» و برنامه موسیقایی «دلصدا» و همچنین بازی در سریال برادرجان را به عهده دارد، درباره این كارهای مختلف بیان كرد: سعی می‌كنم به همه این كارها برسم و البته برایم مهم است وقتی كاری را قبول می‌كنم، همه وقت و فكر و ذهن و زندگی خود را پای آن بگذارم و الان همه زندگی من كارم است. وی ادامه داد: برای من همه كارهای مختلف زیر مجموعه بازیگری قرار می‌گیرد؛ اجرا، خوانندگی، دوبله و… زیر مجموعه بازیگری است و برای من لذت‌بخش است كه همه آنها را تجربه كنم. بازیگر «از یادها رفته» درباره حضورش در این سریال و بازی موازی در دو كار رمضانی بیان كرد: خوشبختانه یا متأسفانه این اتفاق رخ داده است، چون قرار نبود این سریال در ایام ماه رمضان پخش شود.
مجموعه تلویزیونی برادر جان هر شب بعد از اذان مغرب از شبكه سه سیما پخش می‌شود.