انتقام آتشین از دختر مورد علاقه

انتقام آتشین از دختر مورد علاقه

مرد جوان با ریختن بنزین روی نامزدش وی را در شرق تهران به آتش كشید و باعث مرگ وی و زخمی شدن خودش شد.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، ساعت دو بعداز ظهر نوزدهم اردیبهشت امسال یكی از ماموران كلانتری تهرانپارس با ساسان غلامی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی پایتخت تماس گرفت و از مرگ دختر 27 ساله‌ای براثر سوختگی در بیمارستان مطهری تهران خبر داد. بازپرس و تیم تحقیق پلیس در آنجا حاضر شدند كه معلوم شد دختر جوان براثر سوختگی 90 درصدی فوت كرده و عامل این حادثه نیز پسر 30 ساله‌ای است كه دچارسوختگی 10 درصدی شده و در بخش سوختگی بستری است.
تحقیقات نشان داد دختر جوان روز دهم اردیبهشت امسال دچار سوختگی شده و بعد از 9 روز بستری بودن در بیمارستان به‌دلیل شدت سوختگی فوت شده است. پرونده‌ای در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشكیل شد و تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران درباره ابعاد این جنایت آغاز شد.
عامل جنایت آتشین به افسر تحقیق گفت: دو سال پیش از طریق اینستاگرام با مقتول آشنا شدم. كارم آزاد بود و او در زمینه مشاوره املاك كار می‌كرد و ساكن شرق تهران بود. در جریان این آشنایی به هم علاقه‌مند شده و نامزد كردیم. ارتباطمان خوب بود، چندی پیش تصمیم گرفتیم برای  زندگی، كار و سرمایه‌گذاری به كشور تركیه سفر كنیم. مدتی آن كشور بودیم كه با مرد تركیه‌ای آشنا شدیم و قرار بود كه با او شراكتی را انجام داده و سرمایه‌گذاری كنیم. او فریبمان داد و هر چه پول برای سرمایه‌گذاری داشتیم از ما گرفت و فرار كرد .
وی افزود: هر چه جست‌وجو كردیم ردی از مرد كلاهبردار پیدا نكردیم. پول كمی برایمان مانده بود و دیگر نمی‌توانستیم با این شرایط كنار بیاییم و به تهران بازگشتیم. اما بعد از بازگشتمان شرایط زندگی من و او به‌هم ریخت. دیگر علاقه‌ای به من نشان نمی‌داد و حرف از جدایی می‌زد. پاسخ تلفن‌هایم را نمی‌داد و با من حرف نمی‌زد. دعوا و درگیری‌مان شروع شده بود. تصمیم گرفتم او را بترسانم تا شاید اخلاقش عوض شود و دوباره نزدم بازگردد و نامزدی را برهم نزد. چند روز قبل از حادثه، از جایگاه سوخت در میدان پروین بطری یك و نیم لیتری بنزین خریدم.
وی ادامه داد: بطری بنزین را در نایلون گذاشته و از پانسیونی كه در آنجا زندگی می‌كردم، بیرون آمدم و ساعت هفت صبح دهم اردیبهشت امسال خودم را به مقابل خانه او رساندم. پشت خودرویی در آنجا پنهان شدم و دو ساعت كشیك دادم. او ساعت 9 صبح سوار خودروی پژو‌206 اش از خانه بیرون آمد. سمتش رفتم و با اصرارهایم اجازه داد سوار خودرویش شوم و ادامه مسیر داد. از من خواست بروم و مزاحمش نشوم. اما من دست‌بردار نبودم و نمی‌خواستم او را ازدست بدهم. بطری بنزین را از نایلون در آورده و روی او پاشیدم تا وی را بترسانم. فندك كه زدم، او و خودم هر دو دچار سوختگی شدیم. خودرو هم آتش گرفته بود با صدای فریادهای او، مردم سراسیمه سمت ‌ما آمدند و شعله‌های آتش را خاموش و ما را به بیمارستان منتقل كردند.
با اعتراف متهم برای او قرار بازداشت موقت صادر شد. قرار است كه بعد از بهبودی متهم از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات انجام گیرد.