قتل به خاطر یك بسته سیگار

قتل به خاطر یك بسته سیگار

جوان گرافیست و برادرش در جریان دعوا بر سر قیمت یك پاكت سیگار مرگ پیرمرد مغازه‌دار را رقم زدند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت
 20 و 45 دقیقه چهارم خرداد امسال یكی ازماموران كلانتری قائم در تماس با كامران رضوانی، كشیك قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان قتل مرد 68 ساله‌ای در دعوای خیابانی قرارداد. در این مرحله ماموران به تحقیق از پسر مرد كشته شده پرداختند كه معلوم شد پدر او مغازه سوپرماركت داشته كه آن شب با مردی 34ساله و برادرش كه مشتری مغازه‌اش بوده درگیر شده و جان باخته است.
در جریان تحقیقات ماموران به بازبینی دوربین مداربسته محل پرداختندكه معلوم شد یكی از برادرها این پیرمرد را هل داده كه وی عقب عقب رفته و از پشت سر با جدول برخورد كرده و فوت شده است. همچنین نظریه اولیه پزشكی قانونی نیز حاكی از این بود كه پیرمرد براثراصابت جسم سخت به سرش فوت كرده است. با شناسایی خانه دو متهم پرونده در شهرك نفت تهران آنها بازداشت شدند.
متهمان كه یكی 26 ساله و مربی رانندگی و دیگری 34 ساله طراح و گرافیست بودند روز پنجم خرداد امسال برای ادامه تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. طراح و گرافیست كه عامل اصلی درگیری مرگبار بود به بازپرس جنایی گفت: ساعت 20 شنبه چهارم خرداد برای خرید یك پاكت سیگار به مغازه شاكی رفتم كه بر سر قیمت با او درگیر شدم. مرد مغازه‌دار سیگار را 2000 تومان گران تر می‌فروخت. با ورود چند نفراز اهالی به ماجرا دعوا پایان گرفت اما من همچنان از كار او عصبی بودم. به خانه بازگشتم و پاشنه كش كفش را برداشته و همراه برادرم به مغازه سوپرماركت آن مرد بازگشتیم. پسرش هم آنجا بود كه با آنها دعوا كردیم و كارمان به زد و خورد كشید. او میله آهنی در دست داشت و به ما حمله كرد. من با پاشنه كش كفش برسر او ضربه‌هایی زدم .
این در حالی بود كه دیگر متهم پرونده نیز گفته‌های برادرش را تایید كرد. آنها روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شدند و تحقیقات از دو برادر برای رازگشایی از قتل پیرمرد ادامه دارد .
دو برادر در سوپرماركت با فروشنده درگیر شده كه پدر فروشنده (مردی حدوداً 68 ساله) برای خاتمه دادن به ماجرا وارد عمل شد اما یكی از برادرها این پیرمرد را هل داده كه وی عقب عقب رفته و از پشت سر با جدول برخورد كرد.
در ادامه، مأموران كلانتری به سرعت در محل حاضر شده و دو برادر را بازداشت كردند.
در نهایت با توجه به فوت این پیرمرد در این نزاع، مراتب به بازپرس كشیك قتل پایتخت اطلاع داده شد و بازپرس، دستور انتقال جسد متوفی به پزشكی قانونی و تحویل متهمان را به اداره دهم پلیس آگاهی تهران صادر كرد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.