شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب در شب قدر

شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب در شب قدر

رئیس پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در درگیری مسلحانه با دزدان مسلح به شهادت رسید و همكار وی زخمی شد. 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه پنجم خرداد امسال همزمان با دومین شب از شب‌های قدر، تیمی از كارآگاهان پلیس آگاهی اسلام‌آباد غرب به سرپرستی سروان حاجی مرادی، رئیس پلیس آگاهی اسلام‌آباد غرب هنگام تأمین امنیت عزاداران در شهرك جهاد به خودرویی مشكوك شدند. ماموران بلافاصله برای متوقف كردن آن خودرو اقدام كرده كه سرنشینان آن به سمت ماموران تیراندازی كردند. در این درگیری متقابل سروان كوروش حاجی مرادی زخمی و به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت خونریزی به شهادت رسید. یكی از ماموران هم زخمی و در بیمارستان بستری شد.
سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان كرمانشاه در این باره به جام‌جم گفت: پرونده‌ای در این باره تشكیل شده و تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان فراری كه عامل شهادت رئیس پلیس اگاهی شهرستان اسلام آبادغرب بودند آغاز شده است. 
 همچنین سردار منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی كرمانشاه نیز گفت: حادثه تلخ و تاسفباری كه به شهادت یكی از بهترین و زبده‌ترین نیروهای پلیس منجر شد قلب مردم استان و همه كاركنان نیروی انتظامی كرمانشاه را به درد آورد. شهادت كوروش حاجی مرادی كه در راستای تامین امنیت پایدار مردم و عزاداران امیرالمومنین علی(ع) در شب قدر اتفاق افتاد، بار دیگر جان بركف بودن ماموران پلیس در این راه پرخطر را ثابت کرد و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نیروی انتظامی ورق خورد.