نادری: فقط قهرمانی می‌خواهیم

هیچ لذتی بالاتر از تشویق هواداران نیست

نادری: فقط قهرمانی می‌خواهیم

محمد نادری حالا دیگر در پرسپولیس به خوبی جاافتاده و خیال هواداران و كادرفنی این تیم بابت حضور یك مدافع چپ تكنیكی، باهوش و رو به جلو را راحت كرده است.
این بازیكن جوان در مورد بازی امشب تیمش برابر داماش گیلان در فینال جام حذفی به جام‌جم گفت: «همه بازی‌های ما حساس است و حتی حالا كه مقابل تیمی از دسته‌های پایین تر قرار می‌گیریم، حساسیت‌هایی به وجود می‌آید. امیدمان این است كه بتوانیم با ارائه یك بازی منطقی و اصولی، از همان ابتدا حمله كنیم و به موقع، گل بزنیم تا قهرمانی خود را قطعی كنیم. ما تا اینجا نیامدیم كه متوقف شویم. از حضور در این فصل جام حذفی، فقط قهرمانی می‌خواستیم كه حالا زمان رقم زدن آن است.»
مدافع چپ سرخپوشان با اشاره به احتمال رقم زدن دو قهرمانی در این فصل افزود: «اتفاقا آقای‌برانكو و بزرگ ترهای تیم هم قبل از بازی با سپاهان، بارها به این موضوع اشاره كردند و معتقد بودند اگر بتوانیم دومین قهرمانی این فصل را رقم بزنیم، خیلی از مسائل ثابت می‌شود. دیدید كه با قدرت مقابل سپاهان بازی كردیم و به‌خاطر هدفی كه داشتیم، این حریف را در نیمه‌نهایی حذف كردیم. البته چمن ورزشگاه نقش جهان خیلی مشكل داشت، اما مهم این بود كه ما به هدف‌مان برسیم گرچه معتقدم اگر ضربه مهدی ترابی و سپس علی علیپور گل می‌شد، نیازی نبود منتظر برد در آخرین دقایق بازی باشیم.»
نادری در مورد اعتماد هواداران نسبت به خودش گفت: «هیچ حسی بالاتر و شیرین‌تر از حمایت هواداران نیست. آنها نیز در طول این فصل همراه با ما بودند و حسابی پرسپولیس را حمایت كردند تا به این جایگاه برسیم. وقتی از روی سكوها تشویقم می‌كنند، چند برابر بیشتر روحیه می‌گیرم و امیدوارم بتوانم با بازی‌های درخشان، پاسخ محبت‌شان را بدهم. همچنین دعا می‌كنم مدیران باشگاه بتوانند مشكل مرا حل كنند و با گرفتن رضایتنامه‌ام از باشگاه كورتریك بلژیك، در فصل آینده هم در پرسپولیس توپ بزنم.»