برانكو: می‌خواهیم روز باشكوهی را برای هواداران رقم بزنیم

برانكو: می‌خواهیم روز باشكوهی را برای هواداران رقم بزنیم

برانكو ایوانكوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأكید كرد، برای او دیدار فینال جام حذفی مقابل داماش گیلانیان مهم‌تر از پیشنهاداتی است كه دریافت كرده. بخش‌های مصاحبه مربی كروات قرمزها در آستانه فینال امشب به این شرح است:
 گزینه اول قهرمانی جام حذفی ما هستیم، چرا كه بهترین تیم ایران هستیم. این را نه در حرف، بلكه در عمل ثابت كرده‌ایم. انتظاری كه از تیم ما می‌رود این است كه بتواند داماش را شكست داده و قهرمان شود و تمام تلاش‌مان را در این راستا خواهیم كرد. البته تجارب تلخی در این مورد داریم. باخت به قشقایی و چند بازی دوستانه دیگر كه آنها را فراموش نكرده‌ایم. تمام بازیكنان ما بازی با داماش را كاملاً جدی گرفته‌اند و مطمئن باشید با تمام توان در این بازی شركت می‌كنیم.
 علاوه بر سروش رفیعی و شجاع خلیل‌زاده كه محروم هستند، شایان مصلح را هم در این بازی در اختیار نداریم، اما حسین ماهینی و محمد انصاری در كادر بازیكنان ما در اهواز خواهند بود. ماهینی شرایط بازی كردن را پیدا كرده و این شانس را دارد كه در فینال به میدان برود، اما در مورد انصاری ریسك نخواهیم كرد.
 در حال حاضر موضوع بحث ما مسائل مالی نیست. بازیكنان و كادر تیم برای پاداش بازی نخواهند كرد، بلكه هدف آنها كسب یك افتخار بزرگ دیگر و شادی دل هواداران است. می‌خواهیم یكی از باشكوه‌ترین و بهترین روزهای پرسپولیس و هوادارانش باشد.