لباس ایندیاناجونز

لباس ایندیاناجونز



این طور كه به نظر می‌رسد، لباس ایندیاناجونز به تن هیچ یك از بازیگران جوان سینما نمی‌خورد! این نظری است كه هریسون فورد، بازیگر این نقش می‌دهد و می‌گوید در بین بازیگران جوان و موفق هالیوودی، نمی‌تواند جایگزین شایسته‌ای به جای خودش پیدا كند. این در حالی است كه بعد از پنجمین قسمت این مجموعه فانتزی و اكشن، فورد از همكاری با آن خداحافظی می‌كند.
او می‌گوید: «كسی نمی‌تواند در قالب ایندیانا قرار گیرد. كسی را سراغ ندارم! تهیه‌كنندگان فیلم هم هنوز كسی را پیدا نكرده‌اند. من ایندیاناجونز هستم. من كه بروم، ایندیاناجونز برای همیشه می‌رود! تمام مساله این است. به همین سادگی. می‌گویند كریس پرات این نقش را به عهده خواهد گرفت. این اتفاق نمی‌افتد. او نمی‌تواند ایندیاناجونز خوبی باشد.»
بازیگر كهنه‌كار سینما در این رابطه، سری جدید «سفرهای ستاره‌ای/ پیشتازان فضا» را مثال می‌زند و می‌گوید روی كریس پاین سرمایه‌گذاری بسیار زیادی شد تا جای ویلیام شاتنر و نقش كاپیتان كرك را بگیرد. اما در عمل، چنین اتفاقی نیفتاد و پاین حتی كاریكاتور شاتنر و نقش كلاسیك جیمز كرك نشد. با وجود اظهارات جنجالی فورد، كمپانی یونیورسال در تدارك تولید قسمت جدید ایندیانا جونز با حضور او در آخرین نقش ایندیاناجونزی‌اش است./ امپایر آنلاین