سرقت بسته 23 هزار دلاری از شاگرد راننده

سرقت بسته 23 هزار دلاری از شاگرد راننده

محموله 23 هزار و 500 دلاری مرد باغدار كه قرار بود برای فروش به تهران و نزد دوستش برسد از سوی دو سارق قمه به دست سرقت شد. راننده اتوبوس به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد. 
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران شكایتی مطرح كرد مبنی بر این‌كه محموله دلارهایش سرقت شده است.
 با دستور بازپرس رسولی، تحقیقات ماموران پلیس آگاهی برای دستگیری سارقان و رازگشایی از محموله سرقتی آغاز شد .  شاكی به افسر تحقیق گفت: در شهر دره‌گز باغداری می‌كنم و محصولات باغم را به كشورهای همسایه صادر می‌كنم از چندی پیش تصمیم گرفتم در خرید و فروش دلار هم سرمایه‌گذاری كنم. دوستم در تهران كارش خرید و فروش دلار بود؛ دلارهایی كه می‌خریدم را از طریق رانندگان اتوبوس بین‌شهری، به تهران و نزد دوستم ارسال می‌كردم و وی بعد از فروش، پول آن را به‌حسابم واریز  می‌كرد.
 وی افزود: قرار شد 23 هزار و 500 دلار را دوباره از طریق راننده‌ای كه از شهرمان به تهران می‌آمد، برایش ارسال كنم. زمانی كه با راننده حرف زدم، او گفت كه بسته را از طریق شاگردش به او رسانده است. برای اطمینان بیشتر با دوستم تلفنی حرف زدم كه متوجه شدم بسته دلار به دستش نرسیده است بعد متوجه شدم شاگرد راننده و پیک موتوری در کلانتری هستند. سارقان قمه به دست به آنها حمله كرده و محموله را دزدیده‌ بودند. 
 همزمان با احضار راننده، او به افسر تحقیق گفت: قرار بود كه خودم محموله دلار را به دوست شاكی تحویل دهم، اما خودرویم خراب شد و شاگردم را به جای خودم فرستادم و در این ماجرا نقشی نداشتم.
 در ادامه ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند كه نشان می‌داد راننده اتوبوس روز حادثه خودرویش خراب نبوده و آن را به تعمیرگاه نبرده است، بلكه به خانه زن مورد علاقه‌اش در یكی از محله‌های تهران رفته و همیشه درباره دلار و پولدار شدن برای او حرف می‌زده و حتی شبی كه به خانه این زن رفته با خودش مقداری دلار همراه داشته است. همین سرنخ‌ها كافی بود كه راننده اتوبوس به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شود.