خیلی‌ها تلاش كردند به ما ضربه بزنند

امیرحسین فتحی: كار بزرگی كردیم، خوشحالیم

خیلی‌ها تلاش كردند به ما ضربه بزنند

استقلال تهران از كنار یك خطر بزرگ گذشت. با شكایت پروپئیچ مهاجم سابق این تیم نزدیك بود آبی‌ها از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شوند. استقلال اما با سماجت و پیگیری‌های امیرحسین فتحی، اعضای هیات مدیره‌اش و همین‌طور علی خطیر، معاون خود سرانجام توانست مشكل را حل كند. امیرحسین فتحی در این باره به جام‌جم می‌گوید: «خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داد. كار بزرگی كردیم و از این بابت خوشحالیم. بعضی‌ها به ما امید نداشتند و فكر می‌كردند استقلال قطعا محروم خواهد شد. متاسفانه جوی هم علیه مان به راه انداختند.» او درباره بعضی كانال‌های هواداری توضیح می‌دهد: «متاسفانه بعضی از این كانال‌ها برای باشگاه انواع و اقسام مشكلات را به وجود می‌آورند. بدون این‌كه منبعی داشته باشند یك خبر را منتشر می‌كنند. هدف آنها لطمه زدن به باشگاه است. البته ما توجهی نداریم و كار خودمان را می‌كنیم اما متاسفانه جو خوبی وجود ندارد.»
فتحی با گلایه ادامه می‌دهد: «خیلی‌ها تلاش كردند به ما ضربه بزنند. متاسفانه جوسازی‌هایی صورت گرفت كه ما هیچ كاری نكرده‌ایم در حالی كه آقای خطیر معاون باشگاه از ده روز قبل به سوئیس و بعد كرواسی رفتند و واقعا پیگیر بودند. ما هم با مقامات دولتی و مسؤولان صحبت كردیم. خدا را شكر می‌كنم.»
مدیرعامل استقلال درباره فصل جدید و توقع هواداران برای قهرمانی هم می‌گوید: «ما می‌دانیم كه هواداران توقع دارند. به هر حال تیم دچار تغییراتی شده و كادر فنی جدید آورده‌ایم. ما هم تغییرات را برای موفقیت و قهرمانی انجام داده‌ایم. آقای استراماچونی واقعا در كارش جدی است و این خیلی به ما امید می‌دهد كه ان‌شاءا... بتوانیم یك تیم قدرتمند داشته باشیم و در رقابت‌های لیگ برتر خوش بدرخشیم. این مهم است كه آقای استراماچونی جوان است و انگیزه دارد. تیم ما هم جوان است و باانگیزه. من عطش موفقیت را در استقلال می‌بینم. ان‌شاءا... بتوانیم به اهداف بزرگی برسیم و دل هواداران شاد شود.»
او پیامی هم برای طرفداران استقلال دارد: «از هواداران خواهش می‌كنیم اجازه ندهند بعضی‌ها علیه تیم جوسازی کرده و هر خبری را باور نكنند. قطعا اگر خبری رسمی باشد ما از كانال و سایت باشگاه رسما اعلام می‌كنیم. دوست داریم آرامش حاكم باشد و قطعا هركس این آرامش را به هم بزند، تلاشش چیزی جز ضربه زدن به استقلال نخواهد بود. هواداران ما هم همواره هوشیار بوده‌اند و همه چیز را به خوبی رصد می‌كنند.»