نقش دوست‌داشتنی دنیرو

نقش دوست‌داشتنی دنیرو


رسانه‌های گروهی اولین عكس از فیلم تازه رابرت دنیرو را منتشر كردند. این فیلم با نام «ژوكر» جلوی دوربین رفته و هم‌اكنون در مراحل پایانی تولید قرار دارد. دنیرو در فیلم در قالب شخصیتی به نام موری فرانكلین ظاهر شده است. او یك مجری بسیار موفق تلویزیونی است. داستان فیلم درباره شخصیت معروف داستان‌های مصور شركت دی‌سی كامیكز، ژوكر است. در صحنه‌ای مهم از فیلم، فرانكلین با آرتور فلك/ ژوكر شخصیت منفی و شرور داستان مصور بتمن ملاقات و گفت‌وگو می‌كند.
فیلیپ و اسكات سیلور فیلمنامه ژوكر را نوشته‌اند و دنیرو از آن به‌عنوان فیلمنامه‌ای واقعا دوست‌داشتنی یاد كرده است. این بازیگر كهنه‌كار گفته نقش او در فیلم، ادای دینی به شخصیت او در «سلطان كمدی» مارتین اسكورسیزی است.
در این كمدی سیاه دهه 80میلادی، دنیرو در نقش كمدین سطح پایینی ظاهر شد كه تحت تاثیر یك مجری بسیار موفق تلویزیونی قرار دارد.
تاد فیلیپس كارگردان ژوكر است. این كمدی درام روانكاوانه و دلهره‌آور اجتماعی برای تاریخ چهارم اكتبر سال جاری میلادی روی پرده سینماها می‌رود. شرکت برادران وارنر ژوكر را با هزینه‌ای 55 میلیون دلاری تهیه كرده و امید زیادی به موفقیت آن در فصل اسكاری پیش‌رو دارد./ امپایر آنلاین