دستبرد مسلحانه 2 مرد به بانك

دستبرد مسلحانه 2 مرد به بانك

دو جوان كه یكی از آنها مسلح بود، با ورود به یكی از بانك‌های شهر ساوه از آنجا سرقت مسلحانه كرد.
به گزارش جام‌جم، پیش از ظهر دوشنبه هفتم مرداد امسال، وقوع سرقت مسلحانه ازیكی از شعبات بانك صادرات شهر ساوه به پلیس گزارش شد. ماموران انتظامی با حضور در محل سرقت و بررسی ماجرا متوجه شدند دو مرد جوان كه یكی از آنها به كلت كمری مسلح بوده، وارد بانك شده و پول‌های آنجا را سرقت كرده‌اند.  

سرهنگ محمود خلجی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مركزی در این‌باره گفت: این شعبه بانك،‌ بدون توجه به هشدارها و پیگیری‌های مكرر پلیس، بدون نگهبان حفاظتی بوده است. سارقان با تهدید كارمندان بانك، اقدام به سرقت مبلغی وجه نقد كردند، پرونده‌ای در این باره تشكیل شده و پلیس در جست‌وجوی سارقان مسلح فراری است.
این در حالی است كه امیر لعلی، رئیس روابط‌عمومی بانك صادرات ایران در واكنش به صحبت‌های معاون اجتماعی پلیس استان مركزی گفت: صبح دوشنبه دو سارق با سلاح‌های گرم و سرد برای سرقت پول‌های موجود در صندوق، وارد شعبه بانك صادرات شدند، اما همكاران شعبه با آگاهی از موضوع، آژیر شعبه را فعال كردند كه این اقدام منجر به ناكام ماندن عملیات اصلی سارقان شد.سارقان با شنیدن صدای آژیر، صرفا به جمع كردن پول‌های روی باجه اقدام كردند كه مجموع مبالغ سرقت‌شده كمتر از ۲۰ میلیون تومان بوده است.
وی با بیان این‌كه شعبه‌ای كه در آنجا سرقت رخ داده، به جدیدترین سیستم‌های امنیتی مجهز بوده و همین موضوع منجر به واكنش سریع همكاران شده است، گفت: در این حادثه آسیبی به كاركنان و مشتریان وارد نشده و نیروی انتظامی نیز در زمان مناسب در محل شعبه حاضر شد.