جنایت در پاتوق املتی چهره‌های سرشناس

جنایت در پاتوق املتی چهره‌های سرشناس

مردی كه به‌دلیل‌ دعوا به خاطر سرقفلی قهوه‌خانه معروفش كه پاتوق چهره‌ها در تجریش بود، مرتكب قتل شده بود، به تشریح درگیری مرگبار پرداخت.
به گزارش جام‌جم، ساعت 10 صبح نهم مردادامسال، وقوع درگیری در یك قهوه‌خانه در خیابان دربندی كه پاتوق چهره‌های معروف و بازیگران بود، به كلانتری تجریش گزارش شد. ماموران زمانی كه در محل حاضر شدند، با مرد میانسالی روبه‌رو شدند كه با ضربه چاقو زخمی شده بود. او به بیمارستان منتقل شدو تحت درمان قرار گرفت. در جریان تحقیقات معلوم شد درگیری میان مستاجر و صاحب قهوه‌خانه برسر سرقفلی ملك رخ داده است. عامل این درگیری كه صاحب قهوه‌خانه بود با دستور قضایی بازداشت و برای ادامه تحقیقات به كلانتری تجریش منتقل شد. تحقیقات از وی ادامه داشت تا این‌كه 14 ساعت بعد، ماموران كلانتری از طریق مسؤولان بیمارستان متوجه شدند مرد زخمی به‌دلیل شدت خونریزی فوت كرده است.پس از هماهنگی‌های لازم، جسد آن مرد به پزشكی قانونی و مرد ی كه عامل جنایت بود نیز برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد. 
متهم پرونده به نام یحیی سرانجام به قتل مرد میانسال اعتراف كرد و به افسر تحقیق گفت: سال‌ها پیش سرقفلی این قهوه‌خانه را از مردی خریدم ودر آن املت و دیزی می‌فروختم. كارم باعث شد آنجا به پاتوق افراد معروف تبدیل شود. با افزایش قیمت ملك برسر سرقفلی قهوه‌خانه با فروشنده دچار اختلاف و درگیری شدم. روز حادثه هم برسر ماجرای سرقفلی با هم درگیر شدیم ودر اوج عصبانیت با چاقو ضربه‌هایی به وی زدم، اما نمی‌خواستم او را به قتل برسانم.
با توجه به اعتراف متهم ،تحقیقات تكمیلی از وی در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد تا او بعداز پایان یافتن تحقیقات صحنه جنایت را بازسازی كرده و روانه زندان شود.
 این در حالی است كه مركز اطلاع رسانی تهران بزرگ نیز با تایید این خبر اعلام كرد متهم به قتل اعتراف و انگیزه‌اش را دعوا برسر ماجرای سرقفلی مغازه اعلام كرده است.