سرقت گوشی 700 میلیون تومانی از خانه نامزد سابق

سرقت گوشی 700 میلیون تومانی از خانه نامزد سابق

دختر جوان كه متهم به سرقت گوشی 700 میلیونی از خانه نامزدش است، در جریان تحقیقات منكر این سرقت شد. متهم مدعی است وسایلی كه از خانه شاكی برداشته، متعلق به خودش بود.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 3بعداز ظهر دوازدهم مرداد امسال مردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و برای بازداشت دختری به اتهام سرقت كمك خواست. ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه در محله نیاوران رفتند. آنها مشاهده كردندكه مرد و زن جوانی در خیابان درگیر شده و مرد قصد دارد مانع فرار زن جوان شود. آن دو برای ادامه تحقیقات به كلانتری دربند منتقل شدند .
 مرد جوان به افسر تحقیق گفت: پولدار هستم و كارم خرید و فروش خودروهای خارجی است. امروز برای انجام كاری از خانه بیرون رفتم و زمانی كه بازگشتم دیدم برخی اثاثیه خانه‌ام از جمله مبلمان و ماكروویو و میز تلویزیون و .... سرقت شده است. علاوه بر این وسایل، گوشی تلفن همراه بدنه طلایم نیز سرقت شده بود. این زن در خانه ام بود و زمانی كه می‌خواستم مانع فرارش شود با چاقو تهدیدم كرد.
وی افزود: او بعد از بیرون رفتن از خانه گوشی 700 میلیونی را به راننده نیسانی داد كه وسایل سرقتی از خانه‌ام، بار ماشینش بود. راننده فرار كرد و من سعی كردم مانع فرار زن جوان شوم.
شاكی درباره گوشی گرانقیمتش گفت: من از فردی 900 میلیون تومان طلب داشتم. او نتوانست بدهی‌اش را بپردازد و به جای بدهی خود، این گوشی 700 میلیون تومانی را به من داد و قرار شد كه مدتی بعد 200 میلیون تومان دیگر را بپردازد. از دختر جوان شكایت دارم چون علاوه بر وسایلم، گوشی گرانقیمتم را هم دزدیده است.
 این در حالی بود كه دختر جوان به نام شبنم با رد ادعاهای پسر جوان گفت: شاكی دروغ می‌گوید. وسایل متعلق به خودم بود كه بردم و گوشی 700 میلیون تومانی‌اش را من سرقت نكردم. من با شاكی در یك مهمانی شبانه دوست شدم و بعد از مدتی ارتباطمان ادامه پیدا كرد و به هم علاقه مند شدیم. اردیبهشت امسال با هم نامزد كردیم و من وسایلی را به خانه مجردی نامزدم برده و وسایلم در آنجا بود كه 60 میلیون تومان ارزش داشت. علاوه بر آن یك میلیون و 500 هزاردلار و 30 گرم طلا به نامزدم دادم تا با آن برایم سرمایه‌گذاری كند. حتی از صحنه انتقال وسایل به خانه نامزدم ودلارو طلایی كه به او داده بودم عكس و فیلم هم تهیه كردم كه یك روز برایم سند باشد و كلاهی سرم نگذارد. بعد از مدتی متوجه كارهای خلاف نامزدم و پول‌شویی‌های او شدم. به همین خاطر نامزدی‌ام را با او به هم زدم.
چند روز اطراف خانه‌اش كشیك دادم و زمانی كه متوجه شدم او در خانه نیست، برای بردن وسایل وارد خانه‌اش شدم. وسایلم را بار نیسان كردم كه نامزد سابقم سر رسید و با من درگیر شد.
پرونده‌ای در این‌باره در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران نزد بازپرس علی ایرد موسی تشكیل شد و با دستور قضایی دختر جوان - متهم پرونده  - برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد تا راز سرقت گوشی 700 میلیون تومانی فاش شود.