مرد پاكستانی به قتل عام خانوادگی اعتراف کرد

مرد پاكستانی به قتل عام خانوادگی اعتراف کرد

ماموران زمانی كه عامل تیراندازی مرگبار چابهار را دستگیر كردند، دریافتند او به اتهام قتل هفت نفر تحت تعقیب پلیس اینترپل است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، سوم مرداد امسال، تیراندازی منجر به جرح در بلوار امام خمینی(ره) شهر چابهار به مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد. در ادامه تیمی از ماموران راهی محل شده و در تحقیقات مقدماتی متوجه شدند، راننده یك دستگاه تاكسی مسافربری كه در ایستگاه مسافربری «نوبندیان» در انتظار مسافر ایستاده بوده توسط سرنشین یك دستگاه پژو ۴۰۵ مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. تحقیقات در محل ادامه داشت كه از بیمارستان خبر رسید، مرد مجروح بر اثر شدت جراحت جان باخته است.
با مرگ مرد مجروح پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و كارآگاهان اداره جنایی تحقیقات در این‌باره را آغاز كردند. كارآگاهان با پیگیری‌های پلیسی ردپای یك تبعه غیرمجاز پاكستان را در این جنایت به‌دست آورده و تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی با بازپرس شعبه اول دادسرای چابهار مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان حافظ محاصره و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از متهم یك قبضه كلت كمری، یك تیغه خشاب حاوی سه عدد تیر جنگی كشف كردند.
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: در بازجویی از متهم مشخص شد خواهرزاده متهم با پرداخت ۲۴۰ هزار روپیه پاكستانی او را برای ارتكاب این جنایت اجیر كرده است.
سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری متهم دیگر این پرونده خاطرنشان كرد: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد قاتل ۳۳ساله فردی سابقه دار است و به جرم قتل هفت نفر از اعضای یك خانواده در شهر«لیاری» ایالت بلوچستان پاكستان تحت تعقیب پلیس اینترپل است.