تلنگر

تلنگر

 كشف شلوارهای شیشه‌ای!
دو مرد كه قصد داشتند پنج شلوار را كه در درز‌های آن شیشه جاسازی شده بود را از طریق پست ارسال كنند بازداشت شدند.
به گزارش جام‌جم، ظهر یكشنبه سیزدهم مرداد امسال، در پی تماس حراست اداره پست در چهارراه لشکر با پلیس 110 ماموران با خبر شدند كه دو مرد برای ارسال محموله‌های مشكوك پستی به اداره پست آمده‌اند.  ماموران كلانتری ابوسعید برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند. ماموران در بررسی از پنج شلوار كه محموله پستی مورد نظر بود، متوجه شدند درز كمر این شلوارها به‌صورت غیرطبیعی سفت است. با شكافتن آن مشاهده شد در شلوارها مواد روانگردان از نوع شیشه ماهرانه جاساز شده است. در ادامه ماموران از این شلوارها حدود ۶۰۰ گرم شیشه كشف كردند. دو مرد جوان بازداشت و برای ادامه تحقیقات به كلانتری منتقل شدند. آنها در تحقیقات پلیسی گفتند درشركت پیك‌موتوری كار می‌كنند و فردی این شلوارها را به آنها داده و خواسته از طریق پست، شلوارها را به آدرس معینی ارسال و پولشان را دریافت كنند.

 پلمب رستوران سرو مشروب
رستورانی در میدان مادر تهران كه اقدام به ارائه مشروبات می‌كرد، پس از گزارش مردمی به دادسرای ارشاد، پلمب شد.
به گزارش تسنیم، یكی از شهروندان، با ارسال گزارشی به سامانه دادسرای ارشاد، از ارائه مشروب در یكی از رستوران‌های تهران در حوالی میدان مادر خبر داد. ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران موضوع را بررسی كردندكه معلوم شد ماجرا صحت دارد. 
با هماهنگی قضایی این رستوران پلمب و براساس مقررات نسبت به تعقیب و دستگیری متهمان از جمله مدیر كافه اقدام شد.

 مرگ 2 برادر در استخر پمپاژ آب
فرمانده انتظامی شهرستان بن از مرگ دو برادر بر اثر غرق‌شدگی در استخر پمپاژ  آب خبر داد.
سرهنگ مجید ایمان‌پورفراش به سایت پلیس گفت: فردی با پلیس تماس گرفت و از غرق‌شدگی دو برادر خبر داد. ماموران برای بررسی موضوع به روستای حیدری در شهرستان بن رفتند و در بررسی‌های اولیه متوجه شدند كه دو برادر ۱۶ و ۱۲ ساله، در حال بازی در كنار استخر پمپاژ روستا بودند كه به داخل استخر سقوط كردند.
​​​​​​​
 زلزله 2/5 ریشتری بدون تلفات
زلزله 2/5 ریشتری دیروز در شهرهای كهگیلویه و بویراحمد مصدوم و كشته‌ای نداشت.
به گزارش فارس، زلزله‌ای به قدرت 2/5 ریشتری ساعت 21 دقیقه و 18 ثانیه بامداد دوشنبه چهاردهم مرداد امسال، در عمق ده كیلومتری زمین رخ داد و شهرهای چرام و دوگنبدان در استان كهگیلویه و بویراحمد را لرزاند. سازمان زلزله‌شناسی كشور كانون این زمین‌لرزه را 18كیلومتری چرام اعلام كرد. این حادثه به خیر گذشت و كشته‌ای دربر نداشت و فقط چند نفر مصدوم شده و به صورت سرپایی درمان شدند.