دستبرد مسلحانه  دزد خونسرد به طلافروشی

دستبرد مسلحانه دزد خونسرد به طلافروشی

مرد مسلح بعدازسرقت یك كیلو النگوی طلا از جواهرفروشی درشمال تهران دستان طلافروش را به میله‌ای بست و بعد از برداشتن فیلم صحنه سرقت متواری شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، پیش از ظهر یكشنبه سیزدهم مرداد امسال، مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از دستبرد دزدان به طلافروشی در یكی از محله‌های شمال پایتخت خبرداد. ماموران برای بررسی ماجرا آنجا حاضر شدند. آنها مشاهده كردند مردی بیرون مغازه ایستاده و می‌گوید مرد طلافروش داخل مغازه است و سارق پیش از فرار، دستان او را با طناب به میله آهنی داخل مغازه بسته است. او می‌گفت مشتری است و زمانی كه برای خرید به سمت مغازه آمده متوجه ماجرا شده و پلیس را خبر كرده است. ماموران در ادامه به تحقیق از مرد طلافروش پرداختند كه او گفت: من با پدرم دراین مغازه طلافروشی همكاری دارم. امروز خودم در مغازه بودم وپدرم برای كاری جای دیگری رفته بود. ساعت 11 صبح مردی كه ساكی مشكی همراه داشت به‌عنوان مشتری وارد مغازه شد. اوابتدا نگاهی به طلاهای ویترین انداخت و بعداز من خواست نمونه‌هایی از النگوهای جدیدی كه دارم را برایش بیاورم.
وی افزود: زمانی كه النگو‌ها را روی ویترین گذاشتم او سلاح كلتی را از كیفش بیرون آورد و سمتم نشانه گرفت، تهدید كرد هر چه النگو در مغازه دارم به او بدهم در غیر این صورت مرا می‌کشد. در همین گیرو دار دستم را به سمت زنگ خطر بردم و آن را به صدا در آوردم. سارق مسلح عصبانی شد و با سلاحش ضربه‌ای به سرم زد و مرا  هُل داد. طنابی را از كیفش بیرون آورد و دستانم را به پایه یكی از ویترین‌های مغازه بست. بعدهم هر چه النگو در مغازه بود را برداشت و داخل ساكش ریخت و همراه دستگاه ضبط فیلم دوربین‌های مداربسته برد. سارق حدود یك كیلو طلا از مغازه ام سرقت كرده است. تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری سارق مسلح آغاز شده است.