تلنگر

تلنگر

مرگ تلخ 3 كودك
  در اسكله بندر شیرینو

سه كودك كه برای شنا به اسكله بندر شیرینوی شهرستان عسلویه رفته بودند، غرق شدند.
به گزارش ایسنا، ساعت 14 بعدازظهرچهاردهم مرداد امسال مردی همراه دوفرزندش و فرزند برادرهمسرش كه هشت تا 11 ساله وازاهالی روستای مزایجان بخش اسیر شهرستان مهربودند، برای تفریح و شنا به اسكله بندرشیرینوی شهرستان عسلویه رفته بودند. كودكان شروع به شنا كردند كه به‌دلیل بلد نبودن شنا غرق شدند. پیكر قربانیان بعدازسه ساعت پیدا شد. بررسی امدادگران نشان داد، موج‌های بلند باعث كشیده شدن كودكان به بخش عمیق دریا شده بود.

دستگیری دزد مخترع
دزد سابقه دار كه با شاه كلیدی كه ساخته بود، دست به سرقت 3 ثانیه‌ای موتورسیكلت می‌زد، بازداشت شد. به گزارش جام‌جم، از چندی پیش شكایت‌هایی در دستوركار ماموران كلانتری نبرد قرار گرفت مبنی براین‌كه موتورسیكلت‌های تیزروی آنها كه در خیابان نبرد و بازار گل پارك بودند، سرقت شده است. پلیس در جست‌وجوی سارق سریالی این پرونده بود كه روز دوشنبه مردی با پلیس تماس گرفت و خبر داد فردی را هنگام سرقت موتورسیكلتش دستگیر كرده است. 
ماموران كلانتری نبرد برای بررسی موضوع در آنجا حاضر شدند و سارق كه مرد 35 سال‌های بود را تحویل گرفتند. متهم به كلانتری منتقل و چاقویی نیز از او كشف شد.  
سرهنگ جهانشاه تیموری، رئیس كلانتری نبرد دراین باره گفت: درجریان تحقیقات از متهم معلوم شد او با ساخت سوئیچی دست‌ساز در مدت سه ثانیه موتورسیكلت‌ها را سرقت می‌كرده است.
​​​​​​​
سكته مالباخته بعد از سرقت موتورسیكلتش
سرقت موتورسیكلت از سوی مرد موادفروش باعث سكته مالك آن شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ظهر روز دوشنبه ماموران پلیس از طریق تماس پلیسی متوجه شدند، مردی در یكی از پارك‌های مشیریه در حال خرید و فروش موادمخدر است. بلافاصله نیروهای عملیاتی كلانتری مشیریه راهی محل شدند و با بستن راه‌های خروج پارك، متهم را شناسایی و دستگیر كردند.با انتقال متهم به كلانتری مشخص شد، موتورسیكلت او سرقتی است، اما مرد موادفروش منكر سرقت شد و گفت: موتور سیكلت را خریده و از سرقتی بودن او خبر نداشته است.
با بررسی سیستم پلیس مشخص شد، متهم این موتورسیكلت را از خیابان نامجو دزدیده است. با تحقیق از مالك موتورسیكلت مشخص شد او بعد از پی بردن به سرقت موتورسیكلتش سكته كرده و نیمی از بدنش فلج شده است.

تونل 23 متری برای گاز دزدی
حفر چاهی به عمق پنج متر و تونلی به طول 23‌متر برای استفاده غیر مجاز از گاز طبیعی مرگ مرد خاطی را رقم زد.
به گزارش ایسنا، محمد كامل، رئیس اداره گاز منطقه 7 مشهد در این باره گفت: فرد خاطی با حفر چاهی به عمق پنج متر و تونلی به طول 23متر وعبور از زیر جاده اصلی اقدام به انشعاب غیرمجاز از شبكه اصلی گاز و سرقت كرده كه علاوه بر نصب ناایمن، موجب نشت گاز در منطقه و خسارت به تاسیسات گازرسانی شده است.
هر لحظه احتمال وقوع حادثه ثانویه وجود داشت. از همین رو برای حفظ ایمنی شهروندان با هماهنگی مقام قضایی، جریان گاز حدود 450خانوار قطع و خانه‌های مجاور این محل نیز تخلیه شد.براساس شواهد موجود فرد خاطی پس از مشاهده نشت گاز ناشی از اتصال غیراصولی و ناایمن به كانال وارد شده و با دستكاری اتصالات، باعث شدت نشت و انباشت گاز  شد  که براثر  خفگی جان باخت.