بازداشت شوهر بعد از ماه عسل مرگ

بازداشت شوهر بعد از ماه عسل مرگ

نوعروس جوان زمانی كه از ماه عسل گرجستان به خانه‌اش در تهران بازگشت به طور مشكوكی فوت شد و شوهر او به عنوان تنها مظنون بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 13 پنجشنبه 17 مرداد امسال، یكی از ماموران كلانتری شهرزیبا در تماس با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان مرگ مشكوك نوعروس جوانی در خانه‌اش در یكی از محله‌‌های شمال غرب تهران قرار داد. در ادامه با دستور قضایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند. در جریان تحقیقات اولیه پلیسی معلوم شد آثار ضرب و جرح روی جسد وجود دارد.جسد به پزشكی قانونی منتقل شد و شوهر39 ساله او به‌عنوان تنها مظنون در این پرونده بازداشت شد و به افسر تحقیق گفت: من و همسرم ده سال با هم همكار بودیم. بعد به هم علاقه‌مند شدیم و از او خواستگاری كردم كه قبول كرد. یك هفته است كه با هم ازدواج كرده‌ایم و ماه عسل به گرجستان رفتیم. بعداز پایان سفر به خانه‌مان بازگشتیم و حتی می‌خواستیم به‌زودی آنجا را هم بازسازی كنیم. 
 وی افزود: همسرم به سرویس بهداشتی رفته بود كه ناگهان صدای افتادن او روی زمین را شنیدم. سراسیمه بالای سرش رفتم كه دیدم سرش به شیر آب برخورد كرده و بی‌هوش روی كف توالت افتاده است. او را بیرون آوردم و با اورژانس تماس گرفتم. زمانی كه آنها آمدند و وضعیت او را بررسی كردند گفتند او فوت شده است.
سرهنگ سرافراز احمدی، رئیس كلانتری شهرزیبا در این باره گفت: با توجه به اظهارات تنها مظنون پرونده او در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تكمیلی از وی در پلیس آگاهی ادامه دارد تا راز مرگ مشكوك فاش شود .