شیری: منتظر شروع جنگ برای یك قهرمانی دیگر هستیم

مبارزه برای بازی در تركیب اصلی سخت‌تر شد

شیری: منتظر شروع جنگ برای یك قهرمانی دیگر هستیم

پرسپولیسی‌ها در فصل نوزدهم، كار به‌مراتب سخت‌تری نسبت به گذشته دارند؛ باید از عنوان قهرمانی خود دفاع كنند و البته این بار دیگر خبری از برانكو هم نیست كه بتواند با شناخت خود از فوتبال ایران، شرایط را برای كسب قهرمانی‌های بیشتر رو به راه كند. اما در این میان، بازیكنان پرسپولیس امیدوار به کسب موفقیت‌های بیشتری هستند.
مهدی شیری، مدافع راست تیم پیكان در نیم فصل دوم به جمع سرخ پوشان پیوست و در رقم خوردن قهرمانی فصل قبل نیز نقش تاثیرگذاری داشت. او در پایان فصل موفق شد به یكی از اردوهای تیم ملی دعوت شود و این یعنی از لحاظ آمار و كارنامه، از شرایط خوبی بهره می‌برد.
 شیری اما معتقد است حضورش در پرسپولیس جرقه‌ای برای اتفاقات خوب و رقم زدن روزهای بزرگ است. این بازیكن به جام‌جم گفت: پرسپولیس تیم محبوب من در تمام دوران زندگی بود و حالا افتخار می‌كنم پیراهن این تیم را به تن دارم. تلاش می‌كنم تا مثل همه بازیكنان این تیم حتی اگر یك دقیقه شانس بازی داشته باشم، از آن به بهترین نحو ممكن استفاده كرده و در جهت كسب موفقیت پرسپولیس تمام وجودم را در زمین بگذارم.
این مدافع اضافه كرد: فهرست ما پر از بازیكنان سرشناس و باتجربه در كنار جوانان باانگیزه است.  بدون شك‌حضور در تركیب اصلی در این فصل سخت تر از گذشته شده و باید برای حضور در تركیب اصلی تلاش بیشتری داشته باشیم. همراه كادرفنی كارهای تاكتیكی و تمرینات منظمی را پیش می‌بریم اما در نهایت، مربیان هستند كه تركیب را می‌چینند. هنوز هیچ‌كس نمی‌داند به صورت قطعی در تركیب اصلی و پازل تاكتیكی سرمربی تیم جا دارد یا نه. اتفاقا كالدرون نیز این موضوع را عنوان كرده كه قصد دارد دو تیم بسازد و من هم امیدوارم یكی از بازیكنان اصلی تیمم باشم. با این تیم بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید لیگ و مبارزه برای یک قهرمانی تازه در فوتبال ایران هستیم.