انتصاب مدیران جدید  شبكه الكوثر

انتصاب مدیران جدید شبكه الكوثر


با حكم مدیر شبكه الكوثر، مدیران جدید این شبكه منصوب شدند.
به گزارش روابط‌عمومی معاونت برون‌مرزی رسانه ملی، مرتضی شمسی مدیر شبكه الكوثر، در احكامی جداگانه، سید مصطفی احمدی را به سمت مدیر تامین برنامه و آرشیو و سمیه مروتی را به سمت مدیر گروه كودك و نوجوان این شبكه منصوب كرد.
سید مصطفی احمدی مدیر جدید تامین برنامه شبكه الكوثر، از سال ۷۶ همكاری خود را با سازمان صدا و سیما آغاز كرده و در سال‌های خدمت خود با عنوان پژوهشگر واحد پژوهش‌های كاربردی برون‌مرزی، مدیر آرشیو شبكه جهانی سحر، مشاور و رئیس مركز و مدیر تولیدات جانبی مركز پویانمایی صبا، در رسانه ملی فعالیت داشته است. سیدمصطفی احمدی پیش از این نیز مشاور مدیر شبكه الكوثر در امور بازرگانی بوده است.
همچنین سمیه مروتی مدیرجدید گروه كودك و نوجوان شبكه جهانی الكوثر، دانش‌آموخته علوم اجتماعی و دانشجوی دكترای علوم قرآن و حدیث است. سابقه خدمت او در سازمان صدا و سیما به ۱۸ سال می‌رسد و در زمینه‌های گوناگون از جمله كارشناس طرح و برنامه، كارشناس گروه معارف، تهیه‌كننده، نویسنده و پژوهشگر در شبكه جهانی الكوثر همكاری مستمر داشته است.
برنامه‌سازی و گزارشگری رادیویی، خبرنگاری، اجرا و داستان‌نویسی از جمله سایر فعالیت‌های او در رسانه است. سمیه مروتی پیش از این، به عنوان پژوهشگر فعال و نمونه در مسابقات بین‌المللی قرآن كریم و نیز تهیه‌كننده و پژوهشگر نمونه سازمان صدا و سیما برگزیده شده است.
پیش از احمدی، یدا... محمدی عهده‌دار سمت مدیریت تامین برنامه و آرشیو و پیش از مروتی، ماهرو یوسفی مدیریت گروه كودك و نوجوان شبكه الكوثر را عهده‌دار بوده‌اند كه مدیر شبكه الكوثر در احكام انتصابی جدید، از خدمات آنها هم تقدیر كرده است.