احتمال اخراج سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان از شرکت نفت

احتمال اخراج سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان از شرکت نفت

این هم یكی دیگر از آن اتفاقات است كه نمونه‌اش شاید فقط در ایران باشد. حمید با‌وفا، سرمربی تیم ملی جوانان فرنگی ایران یكی از قهرمان‌هایی بود كه تقریبا 15 سال قبل به همراه تعدادی از قهرمانان ورزشی با دستور رئیس‌جمهور وقت به استخدام شركت نفت درآمد. نكته اینجاست كه باوفا به دلیل حضورش در كشتی (در قالب مربی و سرمربی) كمتر فرصت حضور در اداره را داشته و به همین دلیل حالا خبر رسیده كه او در آستانه اخراج از شركت نفت قرار گرفته است. البته شاید خیلی‌ها هم حق را به شركت نفت بدهند، اما خب با‌وفا یك قهرمان بوده و استخدامش در این شركت در قالب سرمربی كشتی بوده است. خودش در این مورد حرف‌های زیادی دارد كه بزند.

ماجرای اخراج چیست؟
خودم هم دیگر خسته شده‌ام. متاسفانه تفكر دوستان این است كه ما در تیم ملی كاری نمی‌كنیم  و همین طور برای خودمان می‌چرخیم. دوستان احتمالا نمی‌دانند كه كار در تیم ملی شبانه‌روزی است. باید زحمات زیادی كشید تا یك ورزشكار روی سكو برود. من چهارده پانزده سال كشتی گرفته‌ام و هفت هشت سال است كه مربیگری می‌كنم. در همین سیستم و نظام، در تیم ملی برای اهتزاز پرچم كشورمان تلاش می‌كنم. چند سال است كه حقوقی از شركت نفت به ما نمی‌دهند و در كنارش هر چند وقت یكبار با نامه تهدید به اخراج هم مواجه می‌شویم.
فدراسیون پیگیر این ماجرا نیست؟
چرا. هم رسول خادم و هم علیرضا دبیر بارها پیگیر بوده‌اند. چند سال قبل هم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی اخراج شدم كه تعهد گرفتند و به كارم برگشتم. البته من فقط این مشكل را ندارم. همه مربیان شركت نفت چنین مشكلی را دارند. جالب اینجاست كه بلافاصله بعد از این‌كه به استونی رسیدیم، در روز وزن‌كشی، با روشن كردن موبایلم، نامه تهدید به اخراج شركت نفت را دریافت كردم كه بعد از رسیدن به ایران، در كمیته تخلفات حضور پیدا كنم. آیا كار كردن برای تیم ملی مشكلی دارد؟ ما كه كارمان را آنجا می‌كنیم خب اجازه بدهند به تیم ملی هم خدمت كنیم.