قیمت بلیت هواپیما باید كاهش یابد

قیمت بلیت هواپیما باید كاهش یابد


سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری گفت: به شركت‌های هواپیمایی تأكید شده است به دلیل كاهش نرخ ارز و كاهش هزینه‌های ارزی آنها، قیمت‌های جدید بلیت را محاسبه و به سازمان هواپیمایی كشوری ارسال كنند.
رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به این‌كه درصدی از هزینه‌های شركت‌های هواپیمایی ارزی است،‌ اظهار كرد: به شركت‌های هواپیمایی توصیه شده است به دلیل كاهش نرخ ارز، نسبت به ارزیابی مجدد قیمت بلیت هواپیما و كاهش آن، اقدام كنند. لازم است شركت‌های هواپیمایی پس از بررسی‌های كارشناسی، توافق و تعیین نرخ‌ها، نسبت به اعلام قیمت‌های جدید به سازمان هواپیمایی كشوری در اسرع وقت اقدام كنند.
جعفرزاده ادامه داد: ملاك قیمت جدید بلیت هواپیما همان نرخی است كه شركت‌های هواپیمایی تعیین و به سازمان هواپیمایی كشوری اعلام می‌كنند. مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری تأكید كرد: فروش بلیت هواپیما خارج از دامنه نرخ تعیین‌شده توسط شركت‌های هواپیمایی و یا آژانس‌ها خلاف است و با هرگونه تخلف مراكز فروش در این زمینه برخورد خواهد شد. وی با تأكید بر این‌كه قطعاً نباید به گونه‌ای باشد كه بخواهیم از منابع عمومی برای پروازها استفاده كنیم، بیان كرد: دامنه نرخ‌های بلیت هواپیما از تیرماه 97 كه تعیین شد تاكنون تغییر نكرده است.