ظرفیت اقتصاد در سازمان صداوسیما برجسته است

ظرفیت اقتصاد در سازمان صداوسیما برجسته است


محمدرضا مهدیار اسماعیلی، مدیر رادیو اقتصاد نگاه جدید و مثبت سازمان صدا و سیما را به مبحث اقتصاد بسیار متفاوت‌تر از گذشته دانست.
به گزارش جام‌جم، دكتر اسماعیلی در اولین نشست با همكاران این شبكه پس از انتصاب مدیریت در رادیو اقتصاد، از سیاست‌های جدید برنامه‌سازی در این شبكه به منظور ارتقای برنامه‌ها و با توجه به وضعیت معیشتی جامعه خبر داد و گفت: مهم‌ترین گام در برنامه‌سازی توجه به نیازهای مردم و به‌خصوص تامین اطلاعات معیشتی و اقتصادی شفاف و همه فهم است كه در اصل رعایت اصول عرضه محتوا با توجه به تقاضا و نیاز مخاطب است.
وی افزود: نباید نگاه صرف تخصصی به حوزه اقتصاد در برنامه‌سازی ما را از فضای عمومی جامعه دور كند.
مدیر رادیو اقتصاد استفاده و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و ابزارها در برنامه‌سازی همچون به‌كار‌گیری موسیقی شاد مرتبط با كار و تلاش، موضوعات سرگرمی و ارائه آگاهی بخشی را در این رسانه لازم و ضروری دانست.
وی با اشاره به نیروهای انسانی رادیو اقتصاد به عنوان سرمایه این رسانه گفت: با بهره‌مندی از نیروهای باتجربه این شبكه می‌توان حضور پر‌رنگ‌تری در انعكاس اطلاعات روز اقتصادی جامعه داشت.
او ضمن تاكید بر توانمندی رادیو اقتصاد به عنوان بزرگ‌ترین رسانه عرصه اقتصاد كشور یاد‌آور شد این شبكه می‌تواند حضوری مستمر و پررنگ‌تر در كنار ایرانیان داشته باشد.