نگاه یواشكی به كابین مرسدس سی‌كلاس جدید!

نگاه یواشكی به كابین مرسدس سی‌كلاس جدید!


اگر از جمله افرادی هستید كه اخبار دنیای خودرو را دنبال می‌كنید، حتما می‌دانید كه خودروهای امروزی از صفحات نمایش بزرگی استفاده می‌كنند. در سال‌های اخیر خودروسازانی همچون تسلا باعث ایجاد انقلابی در صفحه‌نمایش سیستم‌های اطلاعات سرگرمی شده‌اند. پورشه هم به‌تازگی از كابین تایكان رونمایی كرده و در آن حتی شاهد نصب صفحه‌نمایشی در طرف سرنشین جلو هستیم.
البته مرسدس نیز با سی كلاس 2021 به این روند خواهد پیوست. به گزارش پدال و به نقل از
اتو اكسپرس، این برند آلمانی از صفحه لمسی بزرگی كه بخشی از كنسول مركزی را در اختیار می‌گیرد در نسل جدید سی‌كلاس استفاده خواهد كرد. این صفحه همچنین با پشت آمپرهای دیجیتالی و صفحه‌نمایش مركزی همراه خواهد شد. اتو اكسپرس همچنین گفته كه این آرایش شبیه آن چیزی خواهد بود كه در اس‌كلاس جدید خواهیم دید. البته در تصاویر جاسوسی منتشر شده از كابین نسل آتی اس‌كلاس برخی تفاوت‌ها نسبت به آنچه كه ذكر شد را می‌بینیم.
اگر صفحه‌های نمایش سی‌كلاس مشابه آن چیزی باشد كه در تصاویر جاسوسی كابین اس‌كلاس دیده‌ایم، بنابراین پشت آمپرها به‌صورت جداگانه قرار خواهند گرفت اما خود صفحه‌نمایش اصلی تا پایین كنسول مركزی كشیده خواهد شد.
همچنین خبر رسیده كه از نسل جدید مرسدس سی‌كلاس در 18 ماه آینده رونمایی خواهد شد و طراحی تیزی را به نمایش خواهد گذاشت. قوای محركه‌ الكتریكی شده شامل هیبریدی و پلاگین هیبریدی نیز دروازه ورود این خودروی محبوب به دنیای الكتریكی‌ها خواهند بود. سی‌كلاس جزو مهم‌ترین محصولات مرسدس است و در واقع پرفروش‌ترین خودروی این برند محسوب شده و 20 درصد از فروش جهانی آن را تشكیل می‌دهد. به همین خاطر مرسدس با الكتریكی كردن سی‌كلاس آینده عرضه آن را تضمین می‌كند.