باكیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل در تیر ۹۸

باكیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل در تیر ۹۸


شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزشیابی كیفی خودروهای تولید داخل را در
 تیر ۹۸ منتشر كرد. به گزارش جام‌جم،  تعداد ۵۵ هزار و 238 دستگاه خودرو در خودروسازی‌های داخل كشور  در تیر 98 تولیدشده است كه ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبك و یك درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی كشور در این ماه، شامل ۴۴ مدل خودرو درگروه سبك و  ده  مدل در گروه سنگین بوده است.
در گروه خودروهای سبك و در بخش وانت‌ها، در سطح قیمتی یک، خودروی وانت نیو پیكاپ فوتون دیزلی با اخذ سه ستاره كیفی بالاترین كیفیت خودروی تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.
در همین گروه و در بخش خودروهای سواری، در سطح قیمتی یک خودروی نیو مزدا ۳ با اخذ چهار ستاره كیفی، در سطح قیمتی دو خودروهای پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3  با اخذ پنج ستاره كیفی، در سطح قیمتی سه خودروهای B30  و چانگان CS35  و در سطح قیمتی چهار خودروهای
تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیك، پژو SD207 اتوماتیك، پارس تندر، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیك، پژو ۲۰۷ و دنا پلاس با اخذ چهار ستاره كیفی بالاترین كیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند. در گروه خودروهای سنگین باری تولید داخل، كامیونت ایسوزو NMR85، كامیونت ایسوزو K75NPR، كامیونت هیوندای HD65 و كشنده ولوو
 FH500 با اخذ چهار ستاره كیفی بالاترین كیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.
در بخش خودروهای سنگین مسافری نیز اتوبوس بین‌شهری درسا و اتوبوس بین شهری اسكانیا ۴۲۱۲ مارال با اخذ چهار ستاره كیفی بالاترین كیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده‌اند.