حق با شماست

حق با شماست

 # دلار - کاهش
علیاری از یزد:
با كاهش قیمت دلار در بازار آزاد و هم نرخ شدن آن با نرخ ارز نیمایی، به علت كاهش نیافتن نرخ ارز دولتی نیمایی،‌ كاهش قیمت دلار در بازار آزاد متوقف شده است.

 # مسکن - مجوز
فردی از تهران:
هزینه زیادی توسط شهرداری و دولت بابت صدور مجوز ساختمان‌سازی از سازندگان گرفته می‌شود و این موضوع علت اصلی افزایش قیمت مسكن است.

# برنج - گرانی
ملكی از مشهد:
با وجود برداشت برنج، ولی قیمت آن كاهش نداشته است. از دولت محترم درخواست می‌شود واردات برنج را آزاد کند تا قیمت‌ها كاهش پیدا كند.

# چادر - چین
بابایی از تهران:
چرا باید چادر مشكی كه نماد حجاب و عفاف در كشور است و از قضا پرمصرف است از چین وارد شود؟ چرا كارخانه‌های نساجی اقدامی بابت خودكفا کردن كشور صورت نمی‌دهند؟

# شهید - تابلو
دلجو از تهران:
شهرداری تهران با چه منطقی واژه شهید را از برخی كوچه‌ها حذف کرده است؟ این كار مورد پسند مردم نیست و امیدوارم هر چه زودتر این كار اصلاح شود.

 # خودروساز - ادعا
قاسمی از آمل:
خودروسازان ادعای تحویل خودروهای معوقه را به مشتریان دارد، این درحالی است كه هیچ سند و مدركی برای حرف ایشان وجود ندارد و بازار نیز واكنشی به این ادعا نشان نداده است.

 # دماوند - پل- هوایی
فرجی از تهران:
انتهای خیابان دماوند به سه راه تهرانپارس چند سالی است مسدود شده و شهروندان باید مسیر طولانی را برای ورود به این خیابان طی کنند. چرا شهرداری هیچ اقدامی بابت ساخت پل هوایی برای گذر خودروها انجام نمی‌دهد؟

 #فوتبال - بلیت
شیری از تهران:
با توجه به مشكلات زیاد در بلیت فروشی بازی‌های لیگ برتر، امیدوارم هر چه زودتر و با تجهیز ورزشگاه‌های كشور، طرفداران فوتبال به‌راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای برای تماشای بازی‌ها به ورزشگاه بروند.