عضو جدید خانواده كراس‌اوور لكسوس ان‌ایكس300

عضو جدید خانواده كراس‌اوور لكسوس ان‌ایكس300


لكسوس به تازگی از افزودن عضوی جدید به خانواده كراس اوور ان‌ایكس 300 (NX300) مدل 202 خبر داده كه به نظر می‌رسد جذاب‌ترین شاسی‌بلند لكسوس تاكنون باشد. به گزارش خبرخودرو، این مدل جدید كه بلك‌لاین اسپشیال ادیشن نامیده می‌شود، ان‌ایكس300 را به یك مدل جاده‌ای بی‌رقیب تبدیل می‌كند. شاید این خودرو به اندازه یك جت فوق‌العاده نباشد، اما به لطف بهره‌گیری از عناصر مشكی، اسرارآمیزتر به نظر می‌رسد و برای مشتریانی مناسب است كه فكر می‌كنند نسخه اف (F) اسپرت و قطعات تزئینی برای آنها كافی نیستند.
ان‌ایكس300 بلك‌لاین اسپشیال ادیشن به طور كامل مشكی نیست و با سه گزینه رنگ بدنه سفید صدفی Eminent، خاكستری صدفی Nebula یا قرمز میكای Matador  ارائه می‌شود كه همگی جذاب به نظر می‌رسند. طرح مشكی حقیقی این خودرو به صورت جلوپنجره تیره با قاب مشكی و قاب چراغ‌های مه‌شكن مشكی به همراه آینه‌های كناری مشكی خواهد بود. همچنین رینگ‌های برنزی 18 اینچی نیمه‌مشكی با روكش‌های همرنگ بدنه برای این مدل در نظر گرفته شده است.
طرح برنزی در كابین این خودرو نیز ادامه دارد و در دوخت صندلی‌ها، كنسول وسط، تریم درها و كف پایی‌ها دیده می‌شود. همچنین، خط سقفی مشكی، صندلی‌های جلوی دارای گرمكن و تهویه با عملكرد حافظه و فرمان گرم‌شونده از دیگر ویژگی‌های این خودروست. تمام این تجهیزات در بسته ارتقایی پرمیوم ارائه می‌شود كه ویژگی‌هایی همچون سانروف برقی و آینه‌های تنظیم خودكار را نیز شامل می‌شود.