بسته‌های پیشنهادی

بسته‌های پیشنهادی


بسته زمینی : ارزان‌ترین راه برای سفر به پیاده‌روی اربعین، سفر با قطار، اتوبوس و ماشین شخصی تا مرز است. هزینه اتوبوس تقریبا كمتر از 200 هزار تومان، رفت و برگشت با ماشین شخصی تقریبا
600 هزار تومان و قطار در بهترین حالت تا سقف 400 هزار تومان  است.  اگر زود به فكر سفر افتاده باشید و كاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت جای خالی داشته باشند، می‌توانید سفر با كاروان اتوبوسی را انتخاب كنید كه با احتساب همه هزینه‌های جانبی و خدمات رفاهی كه به شما می‌دهند، چیزی حدود یك میلیون و 700 تا 800 هزار تومان برایتان هزینه خواهد داشت.
 بسته  هوایی به شرط : اگر بتوانید بلیت هواپیما با نرخ مصوب را پیدا كنید، هزینه پرواز رفت و برگشت‌تان بین دو میلیون و 200 تا دو میلیون و 500 هزار تومان برای هر نفر خواهد بود كه تنها هزینه اصلی پیاده‌روی اربعین است و می‌شود سفر را طوری به پایان رساند كه همه مخارج‌تان به سه میلیون تومان هم نرسد.  البته به شرط آنکه قبل از اربعین به کشور برگردید.
بسته  کاملا هوایی : سفر كاروانی با هواپیما حدود سه میلیون و 900 هزار تومان است كه خب به هر حال نسبت به خدمات و هتل و امكانات رفاهی كه به زائران می‌دهند، قیمت تقریبا مناسبی است. البته اگر نگاهی به سایت بلیت پروازهای خارجی بیندازید، پروازهای شركت‌های خارجی در تاریخ‌های متنوعی را به نجف می‌بینید كه هزینه پرواز رفت و برگشت یك نفر تقریبا از هشت میلیون تومان شروع می‌شود و به 13 تا 14 میلیون هم می‌رسد.