بازگشت «آقای ریپلی مستعد»

بازگشت «آقای ریپلی مستعد»

این بار رسانه تلویزیون به دنبال «آقای ریپلی مستعد» است و قصد دارد این داستان را به یك مجموعه تلویزیونی تبدیل كند. اقتباس تازه را استیو زالیان برای قاب كوچك آماده می‌كند. او فیلمنامه‌اش را براساس داستان پرفروش پاتریشی‌ا‌های اسمیت می‌نویسد. شبكه كابلی شوتایم تهیه‌كننده و خالق این مجموعه تلویزیونی است.
زالیان گفته فیلمنامه او تفاوت‌هایی با نسخه سینمایی موفق سال 1999 خواهد داشت. در این نسخه رابین ویلیامز، مت دیمون و بن افلك بازی داشتند. فیلمنامه اقتباسی افلك و دیمون موفق به دریافت جایزه اسكار در رشته بهترین فیلمنامه اقتباسی شد. داستان درباره جوانی به نام ریپلی است كه برای رسیدن به موفقیت، دست به كارهای خلاف قانون می‌زند.
در نسخه تلویزیونی قرار است نقش ریپلی را اندرو اسكات بازی كند. او قبل از این در فیلم‌های «آینه سیاه» و «اسپكتر» بازی داشته است. اپیزود اول مجموعه را خود زالیان كارگردانی خواهد كرد. هنوز معلوم نیست كارگردان هفت قسمت بعدی مجموعه چه كسی یا كسانی خواهد بود. داستان مجموعه در دهه 60 میلادی اتفاق می‌افتد و ماجراهای مردی را دنبال می‌كند كه به استخدام یك ثروتمند درمی‌آید تا پسر جوانش را از ایتالیا به نیویورك برساند. زمان پخش مجموعه هنوز مشخص
نیست./ اسكرین اینترنشنال