دام شیطانی برای زنان

دام شیطانی برای زنان

راننده مسافربر كه با ربودن زنان و دختران جوان، آنها را قربانی جنایت‌های سیاه خود كرده بود با تیزهوشی آخرین طعمه‌اش دستگیر شد.
به گزارش جام‌جم، تحقیقات در این پرونده از چندی پیش و با شكایت زنی كه در دام مرد مسافربری گرفتار شده بود، در دستور كار پلیس امنیت قرار گرفت. شاكی به عنوان مسافر سوار خودرو شده بود كه راننده پس از طی مسافتی او را با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده بود. پرونده‌ای در این باره تشكیل شد و تحقیقات برای دستگیری مرد آزارگر ادامه داشت تا این‌كه خانم دیگری نیز با حضور در پلیس امنیت از مرد راننده به اتهامی مشابه شكایت كرد.
شاكی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: در خیابان منتظر تاكسی بودم كه به خانه‌ام در شهرك ولیعصر تهران بروم كه هر چه منتظر شدم تاكسی نیامد تا این‌كه با توقف خودروی سواری مقابلم كه راننده‌ای حدود 30 ساله داشت، نشانی مقصدم را گفتم و بعد سوار شدم. در میانه راه راننده به یكباره تغییر مسیر داد و به سمت جنوب تهران حركت كرد. هر چه به او اعتراض كردم كه چرا از این مسیر می‌روی توجهی نكرد و بعدهم درهای خودرو را قفل كرد. بعد با توقف خودرو در اطراف اتوبانی در جنوب پایتخت مرا با چاقویی كه در دست داشت به مرگ تهدید كرد و سپس به زور مورد آزار و اذیت قرار داد و در ادامه مرا كنار اتوبان از خودرو بیرون انداخت و فرار كرد.
 جست‌وجوها برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا این‌كه زنان و دختران جوان دیگری كه در محله‌های شهرك ولیعصر، یافت‌آباد، قلعه‌مرغی و ابوذر در دام همان متهم فراری گرفتار شده بودند نیز با حضور در پلیس امنیت شكایت‌‌های مشابهی را مطرح كردند. این در حالی بود كه یكی از زنان كه در دام سیاه متهم گرفتار شده بود هنگام فرار از دست او توانسته بود شماره پلاك خودرو را به خاطر بسپارد. زمانی كه ماموران شماره پلاك به دست آمده را بررسی كردند تصویر و نام مالك آن به دست آمد. ماموران تصویر این راننده را كه به شاكیان نشان دادند آنها با دیدنش او را به عنوان همان راننده آزارگر معرفی كردند.
متهم دو روز قبل سوار بر خودرویش در محدوده شهرك ولیعصر شناسایی و بازداشت شد. مرد آزارگر در بازجویی پلیسی منكر هر‌گونه آدم‌ربایی و آزار و اذیت قربانیان زن بود، اما زمانی كه در مواجهه حضوری با شاكیان قرار گرفت، سكوت خود را شكست و به ربودن زنان و دختران جوان تحت پوشش مسافربر و آزار و اذیت آنها اعتراف كرد.
تحقیقات از متهم برای رازگشایی از دیگر جرایمش ادامه دارد.