نجات معجزه‌آسا از یك قدمی مرگ

پلیس در حال رازگشایی از معمای تیراندازی خیابانی است

نجات معجزه‌آسا از یك قدمی مرگ

مرد میانسال كه با اصابت سه گلوله مردان اجیر شده تا یك قدمی مرگ رفته بود، به طور معجزه‌آسایی نجات یافت.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، ساعت 22 و
55 دقیقه 13 مهر امسال بود كه صدای تیراندازی پی درپی در حوالی خیابان آزادی تهران خودروهای عبوری و مردمی را كه در حال گذر از آنجا بودند برای لحظاتی متوقف كرد. آنها با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شدند. در چند قدمی آنها خودروی پژویی كه دو سرنشین داشت، به سمت مرد رهگذری در حال تیراندازی بود. مرد تیرانداز و همدستش با دیدن مردم از محل دور شدند.
مرد زخمی كف خیابان افتاده و با مرگ دست و پنجه نرم می‌كرد. یكی از رهگذران با دیدن صحنه تیراندازی با پلیس و اورژانس تماس گرفت. دقایقی بعد از این تماس تلفنی بود كه تیمی از امدادگران اورژانس و گروهی از ماموران كلانتری مهرآباد در محل حاضر شدند. امدادگران مرد زخمی را به بیمارستان منتقل كردند. ماموران به تحقیق اولیه از شاهدان ماجرا پرداختند كه معلوم شد ضارب تیرانداز یكی از دو سرنشین خودروی پژویی بوده كه در تعقیب مرد رهگذر میانسال بودند. بعد از آن‌كه به وی نزدیك شدند، یكی از آن دو نفر در حالی‌كه یك قبضه كلت به دست داشته از داخل خودرو شروع به تیراندازی به سمت رهگذر كرده و به گمان این‌كه وی را به قتل رسانده‌اند از محل دور شدند.
 همزمان با اطلاعاتی كه این افراد در اختیار ماموران قرار دادند، آنها اطراف را جست‌وجو كردند تا شاید ردی از ضارب تیرانداز و همدستش پیدا كنند، اما موفق به شناسایی و بازداشت آنها نشدند. در ادامه تحقیقات در بررسی از مداركی كه همراه فرد زخمی بود، ماموران توانستند هویت او را
به دست آورند. با گذشت چند هفته، مرد زخمی به طور معجزه آسایی زنده ماند و در جریان تحقیقات پلیسی گفت: آن شب بعداز خروج از خانه برای انجام كاری و نیز دیدن دوستم به حوالی خیابان آزادی تهران رفتم كه در میانه راه مردی نام مرا صدا زد. زمانی كه سرم را برگرداندم تا بفهمم صدای چه فردی بود ناگهان خودروی پژویی را دیدم كه پشت سرم قرار داشت. یكی از دو سرنشین خودرو که مرا صدا زده بود با سلاح كلتی كه به دست داشت، به سمتم سه تیر شلیك كرد كه نتوانستم فرار كنم و همان‌جا كف خیابان افتادم. با هیچ‌كس اختلاف مالی و شخصی نداشتم و نمی‌دانم مرد تیرانداز و همدستش چرا در تعقیبم بودند تا مرا به قتل برسانند.
 تحقیقات پلیسی برای یافتن دو تیرانداز اجیرشده ادامه دارد.