سرلك در میلاد

سرلك در میلاد


سینا سرلك آذرماه سال جاری تازه‌ترین كنسرت خود را با شكل و شمایلی متفاوت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌برد.
خبر را خبرگزاری مهر منتشر كرده و نوشته كه این كنسرت، ساعت ۲۱ و 30 دقیقه روز پنجشنبه ۱۴ آذر با شكل و شمایلی متفاوت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.
البته هنوز جزئیات دقیقی از این كنسرت در رسانه‌ها منتشر نشده اما به نظر می‌آید با توجه به تغییر سبك خوانندگی سینا سرلك از خوانندگی موسیقی اصیل ایرانی به موسیقی پاپ، مخاطبان شاهد برگزاری یك كنسرت متفاوت از خواننده‌ای خواهند بود كه طی سال‌های گذشته عمده فعالیت‌های خود را متمركز بر اجرای آثاری در حوزه موسیقی اصیل ایرانی كرده بود.
این خواننده ۳۷ ساله كه در سال‌های
نه چندان دور به عنوان خواننده اركستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی، اركستر سمفونیك تهران به رهبری نادر مشایخی، اركستر ملل به رهبری پیمان سلطانی و اركستر پایور فعالیت می‌كرد، طی سال‌های اخیر عمده فعالیت‌های خود را مبتنی بر اجرا و تولید آثاری در سبك موسیقی پاپ كرده كه از آن جمله می‌توان به همكاری‌هایش با محسن چاوشی در سریال «شهرزاد» برای ترانه‌های «كجایی» و «افسار» و همچنین محمدرضا گلزار اشاره كرد.
تولید چند قطعه پاپ برای سریال‌ها و مجموعه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی از دیگر فعالیت‌های او در عرصه خوانندگی
است.