اتهام رسانه كلمبیایی به كارلوس كی‌روش

اتهام رسانه كلمبیایی به كارلوس كی‌روش


كارلوس كی‌روش در دوران حضور در ایران با بامداد میرزایی دوستی نزدیكی داشت. این فرد شركتی ایرانی به نام اوول اسپورت دارد كه از طریق آن بازی‌های دوستانه و كمپ تمرینی برای تیم‌ها جور می‌كند.
البته در حوزه فعالیت آنها نقل و انتقال بازیكن هم است. اخیرا رسانه‌های كلمبیایی نسبت به همكاری كی‌روش و بامداد میرزایی به‌شدت حساس شده‌اند. بازی اخیر این تیم مقابل الجزایر را او جور كرد. ظاهرا انتقاد رسانه‌های كلمبیایی این است كه چرا باید از طریق دوست نزدیك كی‌روش بازی جور شود و فدراسیون فوتبال چنین كاری را انجام ندهد. در واقع آنها اتهاماتی را به كارلوس وارد كرده‌اند و در روزهای اخیر دست به تخریب او زده‌اند. روز گذشته هم یكی از رسانه‌های كلمبیایی حتی اشاره‌ای به نام علی كریمی، كاپیتان سابق تیم ملی ایران داشت.
سایت «pulzo» كلمبیا خبر داد كه این اولین باری نیست كه كی‌روش با این استراتژی مورد اتهام به فساد مالی قرار می‌گیرد. او بعد از
جام جهانی 2018 روسیه هم به‌دلیل رابطه‌اش با شركت «اوول اسپورت» با مدیریت بامداد میرزایی از سوی علی كریمی، ستاره سابق تیم ملی ایران به فساد مالی متهم شد.
رسانه كلمبیایی رسما كی‌روش را متهم به فساد مالی كرد، در حالی كه این مربی سكوت كرده و فعلا پاسخی به این اتهامات نداده است.