اخاذی 200 هزار دلاری تحت تاثیر سریال فرار از زندان

اخاذی 200 هزار دلاری تحت تاثیر سریال فرار از زندان

پسر 16 ساله كه با الگو گرفتن از قهرمان سریال فرار از زندان با تهدید به انتشار فیلم و عكس‌های خصوصی دختر مورد علاقه سابقش به دنبال اخاذی 200هزاردلاری بود ناكام ماند.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته مردی پولدار همراه دختر نوجوانش با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی كرج از فردی به اتهام اخاذی سیاه شكایت كرد.
با دستور بازپرس امیر میرعشقی، تحقیقات پلیسی آغاز شد. در جریان تحقیقات پلیسی دختر نوجوان گفت: در راه مدرسه با پسر 16 ساله كه حوالی مدرسه‌مان پرسه می‌زد دوست شدم. تلفنی و تلگرامی با هم در ارتباط و در مسیر مدرسه با هم بودیم. او از من فیلم و عكس خصوصی خواست كه برایش ارسال كردم. بعد از چند روز با من قهركرد و ارتباطمان پایان گرفت و شماره تلفنش را عوض كرد.
 وی افزود: چند روز پیش فردی ناشناس دو عكس خصوصی مرا از طریق تلگرام برایم ارسال كرد و مدعی شد اگر به او پول و دلار نپردازم عكس‌هایم را در كانال‌های تلگرامی و اینستاگرام منتشر می‌كند و آبروی من و خانواده‌ام را می‌برد. در پیام‌های تهدید‌آمیز بعدی 200 هزار دلار خواست كه من نتوانستم پول را جور كنم. فرد اخاذ در ادامه تهدیدها فیلم و عكس‌ها را برای پدرم ارسال كرد و همان مبلغ 200 هزاردلار را از او خواست. می‌ترسیم او تهدیدهایش را در ماجرای این اخاذی اجرایی كند و از او شكایت داریم.
 همزمان با شكایت دختر نوجوان و پدرش در اداره پلیس، ماموران با دستور قضایی تحقیقات را برای یافتن پسر اخاذ آغاز كردند. متهم در ادامه مبلغ اخاذی را به 15 هزار دلار كاهش داد و از شاكی خواست دلارها را داخل كیف مشكی قرار دهند و زیر نیمكت بوستانی در جنوب شهر كرج بگذارند و به سرعت محل را ترك كنند.
در ادامه ماموران با ردیابی تماس‌های پسر اخاذ متوجه شدند كه او با استفاده از اینترنت خانگی با شاكی در تماس است. با كشف این سرنخ، پسر 16 ساله بازداشت شد و گفت: با دختر نوجوان در راه مدرسه آشنا شدم و بعد از مدتی كه فهمیدم او از خانواده پولداری است تصمیم گرفتم هر طور شده از او و خانواده‌اش اخاذی كنم تا پول زیاد به دست آورم و خودروی مدل بالا برای خودم بخرم. در جریان دوستی‌مان اعتماد آن دختر را جلب و فیلم و عكس‌های خصوصی از او دریافت كردم. بعد هم ارتباطم را با او قطع كردم تا طبق نقشه‌ام از او و خانواده‌اش اخاذی كنم تا با پول‌های به‌دست آمده به رویاهایم برسم. سریال فرار از زندان را دوست داشتم و می‌خواستم مثل بازیگر نقش اول آن، مجرمی حرفه‌ای باشم كه از ذهنش استفاده می‌كند. فكر نمی‌كردم آنها از من شكایت كنند و پلیس در تعقیبم باشد.
برای متهم نوجوان قرارقانونی صادر شد و تحقیقات تكمیلی از وی ادامه دارد.