محاکمه مرد سنگدل به اتهام قتل همسر  و فرزند 2 ماهه

محاکمه مرد سنگدل به اتهام قتل همسر و فرزند 2 ماهه

مرد جوان به اتهام قتل همسر و نوزاد دو ماهه اش به زودی در دادگاه کیفری تهران محاکمه می شود.متهم سه سال بعد از قتل ، خود را تسلیم ماموران کرد.
به گزارش خبرنگار جام جم، پاییز سال 93 رسیدگی به پرونده قتل زن جوان و نوزاد دو ماهه اش در خیابان ولی‌عصر در دستور کار پلیس قرار گرفت.پزشکی قانونی علت فوت هر دو مقتول را خفگی اعلام کرد و وجود سم در بدن زن جوان که الهه نام داشت،تشخیص داده شد.
همسر الهه به نام بابک -که مرگ مشکوک همسرش را به اورژانس اطلاع  داده بود- اولین مظنون پرونده بود،اما مادر الهه 27 ساله در اظهارات خود به ماموران گفت: دامادم مرد خانواده دوست و مهربانی بود.او و دخترم با هم اختلافی نداشتند و من از او شکایتی ندارم. در همین فاصله بابک از فرصت استفاده کرد و متواری شد.او بعد از سه سال خود را به ماموران معرفی کرد  و گفت: از وقتی با الهه ازدواج کردم با او تفاهم نداشتم.از ازدواج با او پشیمان شده بودم اما چون الهه پیش از این یک ازدواج ناموفق داشت راضی به جدایی از من نبود و می گفت خانواده ام نباید از اختلاف ما چیزی بدانند.ما با هم اختلاف فرهنگی فاحشی داشتیم و خانواده من با ازدواجمان بوده مخالف و من را طرد کرده بودند و حتی به دیدن فرزندم هم نیامدند.من زمانی که فهمیدم الهه باردار است نقشه قتل او را کشیدم چون زندگی ام را دوست نداشتم و بچه نمی خواستم. او در مورد روز حادثه گفت:آن روز به خیابان ناصرخسرو رفتم و یک پودر بیهوشی سفیدرنگ خریدم.الهه هر شب دمنوش شیرافزا می خورد.آن را در دمنوش او ریختم و بعد از خوردن آن بیهوش شد.همان موقع سراغ دختر دو ماهه ام رفتم و یک کیسه روی سرش کشیدم و او را خفه کردم.بعد هم با همین روش اقدام به کشتن همسرم کردم.تا ساعت 7صبح کنار جسد همسر و فرزندم دراز کشیدم و بعد به اورژانس زنگ زدم. متهم در ادامه گفت:در رشته حقوق درس خوانده ام اما در پاساژ پایتخت مغازه داشتم.پیش از این یک بار هم با همین روش می خواستم اقدام به قتل مادرم کنم.اما او یکدفعه از جا بلند شد و من را به گوشه ای پرتاب کرد.در این سه سال که متواری بودم خواب و خوراک نداشتم و از کاری که کردم پشیمانم.چهره فرزند کوچکم که هنوز واکسن دو ماهگی اش را هم نزده بودیم از جلوی چشمم کنار نمی رود.یک بار با وصل کردن خودم به برق قصد خودکشی داشتم اما نافرجام ماند.عاقبت تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم. مادر الهه در دادسرا از داماد خود اعلام شکایت و تقاضای قصاص کرد.پزشکی قانونی سلامت روان متهم را تائید کرده و رسیدگی به پرونده به‌زودی در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران انجام خواهد شد.