پرسپولیس با كمال‌میل بیرانوند را می‌فروشد؟!

پرسپولیس با كمال‌میل بیرانوند را می‌فروشد؟!

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در راه رفتن؛ این خبری است كه رسانه‌های مختلف در روزهای اخیر منتشر كرده‌اند.
بیرانوند به نزدیكانش گفته باشگاه ویتوریا‌گیمارش خواهان اوست. برای باشگاه هم با این شرایط بحرانی مالی احتمالا جدایی بیرانوند گزینه‌ای بسیار مناسب است. این بازیكن قراردادی به ارزش هشت میلیارد تومان با پرسپولیس داشته است. پرداخت این دستمزد برای باشگاه بسیار سخت است به همین خاطر بدشان نمی‌آید این بازیكن جدا شود. بیرانوند برای این‌كه جدا شود باید 700 هزار یورو به عنوان مبلغ رضایتنامه پرداخت كند كه در این بحران مالی به پرسپولیس كمك زیادی خواهد كرد. اخیرا بیرانوند چكی 5/2 میلیاردی داشت كه مشخص نشد باشگاه سرانجام آن را پاس كرده یا نه؟
دیروز نشریه آبولا پرتغال هم تایید كرد باشگاه ویتوریا گیمارش به دنبال بیرانوند است. این نشریه نوشت: «گیمارش برای جذب بیرانوند باید مبلغ شش میلیون یورو هزینه كند. مذاكرات اولیه برای انتقال این گلر با باشگاه پرسپولیس آغاز شده است.» این نشریه همچنین نوشت؛ در جام‌‌جهانی 2018 روسیه بیرانوند با درخشش در این مسابقات از باشگاه‌های بشیكتاش و فنرباغچه تركیه پیشنهاد داشت. المپیاكوس یونان نیز برای جذب او ابراز تمایل كرده بود.
بیرانوند در روزهای اخیر مذاكراتی با باشگاه داشت. پرسپولیس به او بدهکار است و این بازیكن قصد دارد در صورت جدایی كمترین هزینه را پرداخت كند تا در عوض بتواند در اروپا درآمد بیشتری داشته باشد.