این‌طوری به تیم ملی دعوت نمی‌شوم

ماجرای دلخوری شجاع خلیل‌زاده از كالدرون

این‌طوری به تیم ملی دعوت نمی‌شوم

شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس با مشكل تازه‌ای روبه‌رو شده است. وقتی محمدحسین كنعانی‌زادگان به این باشگاه ملحق شد، خیلی‌ها پیش‌بینی می‌كردند او و شجاع زوج خط دفاعی باشند و سیدجلال حسینی، كاپیتان قرمزها روی نیمكت بنشیند. اتفاقا نیمكت‌نشینی این بازیكن در لیگ برتر آغاز شد. با این حال پرسپولیسی‌ها می‌گفتند سیدجلال مصدوم است و به همین خاطر بازی نمی‌كند. بعد از بازگشت او از مصدومیت، این بار شجاع خلیل‌زاده آسیب دید. در بازی فولاد و پرسپولیس گابریل كالدرون به خاطر این مصدومیت از تركیب كنعانی‌زادگان و سیدجلال در قلب خط دفاعی استفاده كرد. قرمزها در این مسابقه گل نخوردند و بنابراین مربی آرژانتینی تصمیم گرفت تا همچنان به آنها بازی دهد. قرمزها فردا در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان هستند و شجاع خلیل‌زاده قطعا در تركیب قرمزها حضور ندارد. خبرهای رسیده حكایت از آن دارد كه گابریل كالدرون تصمیم گرفته فعلا این بازیكن را بازی ندهد و از همان زوج سیدجلال و كنعانی‌زادگان استفاده كند.
شجاع از این اتفاق خیلی ناراحت است. او در فصل‌های گذشته جزو بهترین مدافعان لیگ برتر بوده و همواره در تركیب قرمزها نمایش بسیار خوبی داشته است. به همین خاطر این بازیكن از نیمكت‌نشینی‌اش راضی نیست. خلیل‌زاده از دست كالدرون ناراحت است. البته یكی از بازیكنان تیم با او صحبت كرده و گفته این اتفاقات برای هر بازیكنی ممكن است رخ دهد و او باید آرامشش را حفظ كند. این روزها هجمه زیادی علیه ویلموتس برای دعوت نکردن دوباره شجاع به تیم‌ملی وجود دارد. اكثر رسانه‌ها و كارشناسان اعتقاد دارند این بازیكن باید دعوت شود و حتی در قلب خط دفاع تیم ملی بازی كند. منتها ویلموتس یا بعضی از مسؤولان فدراسیون علاقه‌ای به حضور این بازیكن در تیم‌ملی ندارند.
حالا دقیقا در این شرایط كالدرون تصمیم گرفته خلیل‌زاده را نیمكت‌نشین كند. این بازیكن به نزدیكانش گفته: «این‌طوری دیگر شانسی ندارم به تیم ملی دعوت شوم.» یكی از بازیكنان پرسپولیس به شجاع گفته اگر او بخواهد در این شرایط اعتراضی كند و این اعتراض رسانه‌ای شود در آن صورت ضرر خواهد كرد و در واقع بهانه دست كسانی می‌دهد كه او را دعوت نمی‌كنند. به همین خاطر خلیل‌زاده تصمیم گرفته فعلا سكوت كند و چیزی نگوید. شاید در هفته‌های بعد كالدرون نظرش را عوض كند و دوباره از این بازیكن در تركیب تیمش استفاده كند.