هدیه به «اجنه»  برای بخت‌گشایی

هدیه به «اجنه» برای بخت‌گشایی


زن رمال كه به بهانه بخت‌گشایی از طعمه‌هایش طلا می‌گرفت تا به اجنه بدهد، با شكایت سه زن دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اول خرداد امسال زنی با مراجعه به كلانتری شهرك ولیعصر اظهار کرد؛ زن میانسالی با مراجعه به مغازه من سراغ یكی از همسایه‌ها را گرفت و وقتی علت حضورش را پرسیدم گفت رمال است و برای بخت‌گشایی آمده است. كنجكاو شدم تا نحوه كارش را ببینم و از او خواستم به خانه مانیز بیاید. او هم پذیرفت و در خانه‌مان مشغول كار شد. بعد از چند دقیقه صدایی شنیدیم و او گفت اجنه برای ادامه فرآیند بخت گشایی طلا می‌خواهند و اگر طلا در خانه داری بیاور و من هم كه باورم شده بود ادعاهایش درست است چند قطعه طلا برایش آوردم و او هم پس از اتمام كار طلاها را همراه خودش برد. بعد از رفتن او، متوجه شدم فریبم داده و به این شیوه از من كلاهبرداری كرده است.
با ثبت شكایت اولیه در كلانتری پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار كارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت . در همان گام‌های نخست تحقیقات دو نفر دیگر نیز با مراجعه به پایگاه پنجم شكایات مشابهی را مطرح كردند و دستگیری زن كلاهبردار در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.
با اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی مشخص شد متهم زنی 48 ساله، بیسواد و ساكن شهرستان‌های شمال غربی است. محل سكونت این زن شناسایی و متهم همراه همسرش دستگیر و به تهران منتقل شد .
متهم در تشریح شیوه و شگرد خود در كلاهبرداری‌ها گفت: هر چند وقت یك بار به تهران می‌آیم و با چرب‌زبانی اعتماد افراد را برای رمالی جلب می‌كنم. طوری وانمود می‌كردم كه اجنه بختشان را بسته‌اند و برای بخت‌گشایی باید به اجنه طلا بدهند. آنها هم فریبم را خورده و طلاهایشان را به من می‌دادند.
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: تاكنون سه نفر از این زن شكایت كرده‌اند و ارزش ریالی طلاهایی كه او از مالباختگان دریافت كرده 300 میلیون تومان است.