پرواز یك میلیاردی

پرواز یك میلیاردی


اگر اطلاع ندارید، بدانید و آگاه باشید كه در این روزها فیلمی روی پرده سینماست به اسم «منطقه پرواز ممنوع». این جناب در جشنواره فیلم كودك امسال در اصفهان هم جزو پرمخاطب‌ترین فیلم‌های جشنواره بوده. حالا خبر رسیده كه این جناب منطقه پرواز ممنوع مرز فروش یك میلیارد تومان را رد كرده و دارد ركوردشكنی می‌كند.
آن‌طور كه روابط عمومی این فیلم به ما در جام‌جم خبر داده، این فروش با گذشت سه هفته از آغاز اكران و با وجود شرایط خاص حاكم بر سینماها رقم خورده است. جالب است بدانید فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع تاكنون بیش از900 میلیون تومان در شهرهای دارای سینما و 150 میلیون تومان در شهرهای بدون سینما از طریق سینما سیار بلیت‌فروشی داشته است.
در زمینه رتبه فروش هم این فیلم توانسته رتبه سوم اكران را از آن خود كند.
فروش طوری بود كه منطقه پرواز ممنوع سومین فیلم پرفروش هفته شد و بالاتر از «هزارتو»، «خانه پدری» و «سمفونی نهم» قرار گرفت. پیش‌بینی می‌شود روند رو به رشد استقبال مخاطبان در هفته‌های آینده نیز ادامه پیدا كند.
شهرهای بدون سینما یكی از اهداف فروش فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع بود كه از همان ابتدا و حتی پیش از زمان اكران در سینماهای سراسر كشور، امكان نمایش در آنها فراهم شد.
اكران در شهرهای بدون سینما به وسیله سینماسیار انجام شد و
تا كنون در این نقاط بیش از 30 هزار نفر به تماشای فیلم منطقه پرواز ممنوع نشسته‌اند.
مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند آمار لحظه به لحظه فروش، تعداد مخاطبان و مناطقی كه فیلم در آنجا اكران می‌شود را به صورت
لحظه‌ای در سایت
www.ekran.ammaryar.ir مشاهده و دنبال كنند.
همچنین علاقه‌مندان به اكران فیلم منطقه پرواز ممنوع در شهرهای بدون سینما و مناطقی كه امكان پخش فیلم‌ در آن به دلایل مختلف وجود ندارد می‌توانند با ثبت سفارش در این سایت یا تماس با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۲۰ درخواست خود را ثبت کنند.  مخاطبان در صورت داشتن هرگونه سوال درباره اكران‌های گروهی و مدارس نیزمی‌توانند با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۴۰ تماس بگیرند.