سرقت سرگرم‌كننده  كامیلو كابیلو

سرقت سرگرم‌كننده كامیلو كابیلو


كامیلا كابیو، هنرمند كوبایی آمریكایی پس از آن كه فاش كرد هنگام دیدار ماه گذشته خود، چیزی از كاخ كنزینگتون دزدیده است، از شاهزاده ویلیام و كیت میدلتون عذرخواهی كرد كه واكنش خاندان سلطنتی را در پی داشت.
هنگام حضور در برنامه «صبحانه با گرگ جیمز» از رادیو یك بی‌بی‌سی، كابیو به یاد آورد مجری برنامه به عنوان بخشی از مراسم «قهرمانان نوجوان رادیو ۱» به او گفته اگر جرات می‌كند هنگام دیدار از كاخ مدادی را بدزدد. كابیو گفت: و من گفتم آیا واقعا این‌قدر جدی مرا به چالش دعوت می‌كنی و وقتی آدم به چالشی جدی دعوت می‌شود نمی‌شود از زیر آن شانه خالی كرد.
بر اساس گزارش ایندیپندنت، به گفته این خواننده، بعد از این كه آقای جیمز یكی از كارمندان كاخ را از این سرقت باخبر می‌سازد خانم كابیو برای این‌كه به دردسر نیفتد مداد را در كیف مادرش قایم می‌كند و با وجود اصرار مادرش كه گفته باید مداد را برگردانند كابیو به او توضیح داده به چالشی جدی دعوت شده و باید مداد را نگاه دارد.
كابیو گفت: بنابراین من هنوز آن مداد را دارم و خیلی از ویلیام و كیت معذرت می‌خواهم و اضافه كرد شب گذشته نتوانسته بخوابد تا به این دزدی اقرار كرده و از عذاب وجدان خلاص شود. اقرار و معذرت‌خواهی این خواننده باعث واكنش دوك و دوشس كمبریج شد. آنها در پاسخ به ویدئویی كه توسط رادیو یک بی‌بی‌سی در توییتر منتشر شده بود تنها یك ایموجی از جفتی چشم توییت كردند.