گل‌محمدی: شرایط استقلال واقعا خوب است

گل‌محمدی: شرایط استقلال واقعا خوب است


گرچه بازی استقلال و شهرخودرو در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود، اما مربی‌ای كه به نشست خبری دیروز نرسید، در عین تعجب، استراماچونی بود. مرد ایتالیایی نیمكت استقلال، به دلیل مشكل شخصی مترجمش نتوانست به سازمان لیگ بیاید تا سهم خبرنگاران، یك عذرخواهی از سوی مدیررسانه‌ای آبی‌ها باشد! در عوض یحیی گل محمدی، در نشست خبری این بازی حضور پیدا كرد و از آمادگی تیمش برای شكست استقلال حرف زد. گزیده‌ای از صحبت‌های سرمربی شهر خودرو در زیر آمده است:
هر دو تیم دوست دارند یك فوتبال هجومی و روی زمین بازی كنند. تقابل فنی دو تیم باعث می‌شود شاهد یك فوتبال جذاب و خوب باشیم.
شرایط استقلال واقعا خیلی خوب است. در این هفته‌های اخیر واقعا متحول شده و روند خیلی خوبی را در پیش گرفته است. به خاطر نوع فوتبالی كه بازی می‌كنند به این تیم تبریك می‌گویم.
تیم ما با انگیزه است و دوست داریم با امتیاز از تهران برویم. با توجه به تمرینات و آنالیز تیم حریف با یك شناخت خوب وارد زمین می‌شویم.
ما از پیش باخته نیستیم. یكی از اهداف ما رسیدن به سه امتیاز این مسابقه است. ما برای بردن آمده‌ایم. این حرف من برای روحیه دادن به بازیكنانم نیست. ما یك تیم كامل هستیم و بر اساس امكانات و بضاعت، جایگاه‌مان در جدول خیلی خوب است. ما یك چهارم استقلال هم هزینه نكردیم.