جنایت برای فرار از دام شیطانی

جنایت برای فرار از دام شیطانی

پسر 19 ساله كه به اتهام قتل دوستش بازداشت شده بود اعتراف كرد چون دوستش قصد كشتن وی را داشته، برای نجات خود او را با چاقو به قتل رسانده است.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 7 و 40 دقیقه صبح 25  آبان امسال محمد تقی شعبانی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران از طریق ماموران كلانتری پاسداران ازقتل پسری 19 ساله در ساختمان نیمه كاره‌ای در حوالی محله پاسداران خبرداد. ماموران تیم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و معلوم شد پسر19 ساله در حالی كه زخمی بوده، به بیمارستان منتقل شده و در آنجا بر اثر شدت جراحات فوت كرده است.   تحقیقات از حاضران در محل نشان می‌داد عامل این جنایت، پسری 19 ساله به نام وحید است كه او در همان محل كارش كه ساختمان نیمه كاره بود، بازداشت شد. او در بازجویی اولیه مدعی شد با دوستش در حال شوخی بوده و وی را هل داده كه به میله آهنی كه در محل بوده برخورد كرده و نتوانسته تعادلش را حفظ كند و میله به پهلویش اصابت كرده و او فوت شده است.
 این در حالی بود كه كارشناسان پزشكی قانونی اعلام كردند كه پسر 19 ساله براثر اصابت میله آهنی زخمی نشده بلكه براثر اصابت جسمی برنده به قتل رسیده است. ماموران برای روشن شدن  این موضوع محل جنایت را دوباره بررسی كردند كه معلوم شد روی میله آهنی رد خونی نبوده و چاقویی را یافتندكه در همان محل درگیری  لكه‌های خون روی آن بود. بنابراین متهم به قتل دوباره مورد بازجویی قرار گرفت تا این كه با گذشت بیش از یك ماه از این جنایت  در جریان تحقیقات پلیسی اعتراف كرد دوست 19 ساله اش را با ضربه چاقو به قتل رسانده و درباره انگیزه اش گفت: من و مقتول همیشه با هم شوخی می‌كردیم اما آن شب متوجه شدم  قصد او شوخی نبوده بلكه می‌خواست مرا در دام شیطانی اش گرفتار كند كه با هم درگیر شدیم. او مرا به روی میزی كه در آنجا بود پرت كردو با دستانش  می‌خواست خفه ام كندكه برای نجات جانم،چاقویی را از روی میز برداشتم و ضربه‌ای به او زدم كه باعث نجات خودم و مرگ او شد.