فرار دردسرساز زن 15 ساله  از خانه شوهر

فرار دردسرساز زن 15 ساله از خانه شوهر

زن 15 ساله كه چهار سال قبل به عقد یكی از اقوام خود در آمده بود، هفته گذشته با شاگرد یك نانوایی از خانه شوهرش فرار كرد و به تهران آمد. با شكایت شوهر این زن، پلیس او را در خانه مرد جوان دستگیر كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، هفته گذشته مرد جوانی كه ساكن یكی از شهرهای شرقی ایران است با مراجعه به پلیس ادعا كرد همسر 15 ساله‌اش گم شده است.رسیدگی به موضوع در دستور كار قضایی قرار گرفت و بررسی و ردیابی تلفن همراه دختر نوجوان به نام راضیه،باعث شد پلیس رد او را در شهر تهران دنبال كند و دو شب قبل راضیه همراه جوان 22 ساله‌ای به نام احمد در محله خلازیر تهران دستگیر شدند.
روز گذشته راضیه و احمد برای تحقیقات مقدماتی در دادگاه كیفری یك استان تهران حاضر شدند.راضیه در دفاع از خود گفت: مدتی قبل با احمد -كه یكی از همشهری‌های من است- هم صحبت شدم و به او علاقه پیدا كردم. احمد در یك نانوایی در تهران شاگرد بود و گاهی اوقات كه برای سر زدن به خانواده اش به شهرمان می‌آمد او را می‌دیدم.بالاخره یك روز از او خواستم من را همراه خودش به تهران بیاورد.برای همین نقشه فرار با او را كشیدم و اجرا كردیم. راضیه در ادامه رو به قاضی گفت: من فقط 11 سال داشتم كه به اجبار خانواده ام ازدواج كردم.حالا از كرده خودم پشیمانم. ازدواج در سن خیلی پایین باعث شد چنین اشتباهی انجام دهم.
احمد نیز در دفاع از خود گفت:قبول دارم با راضیه ارتباط داشتم؛ اما نمی‌دانستم او شوهر دارد و فكر می‌كردم نامزد دارد.
قاضی بعد از شنیدن دفاعیات متهمان، قرار بازداشت موقت آنها را صادر كرد.رسیدگی به پرونده به زودی انجام خواهد شد.