بخشش قاتل  پس از صحبت با قاضی القضات

بخشش قاتل پس از صحبت با قاضی القضات


پدر و مادر داغدار اصفهانی پس از صحبت با رئیس قوه قضاییه قاتل پسرشان را بخشیدند.
هادی غلامرضایی، آتشیار دوم آتش‌نشانی اصفهان به مهر گفت: سه سال پیش بود كه یك روز برای ملاقات پسرعمویم به بیمارستان رفته بودم كه متوجه شدم برادر 26 سال‌هام بر اثر ضربه چاقو زخمی و به آنجا منتقل شده و به‌دلیل شدت خونریزی فوت كرد. بعد از مرگ برادرم شكایت كردیم و پلیس در جست‌وجوی قاتل او بود. در جریان تحقیقات معلوم شد كه برادر آرایشگرم محل كارش را ترك كرده و به خانه بازمی‌گشته كه دوستانش را در خیابان ۲۴ متری می‌بیند. همان موقع راننده پرایدی از آن محل چند بار عبور می‌كند و عامل دعوا می‌شود و در آن درگیری برادرم با چاقو به قتل می‌رسد.
 وی افزود: بعد از چند روز قاتل شناسایی و بازداشت شد. او بعداز محاكمه به قصاص محكوم و بعد هم حكم در دیوان عالی كشور تایید شد. در این مدت افراد بسیاری درخواست بخشش كردند، اما ما نتوانستیم خودمان را قانع كنیم كه قاتل را ببخشیم.
این در حالی بود كه هنرمند اصفهانی حسن اكلیلی با خانواده‌ام حرف زد وبرای جلب رضایت آنها یك ماه مهلت خواست كه والدینم قبول كردند. این مهلت به پایان رسید و قرار بود كه قاتل برادرم سیزدهم آذر امسال و با گذشت سه سال از این جنایت، پای چوبه دار برود كه با سفر رئیس قوه قضاییه و همراهان وی به اصفهان پرونده برادرم توسط آیت‌ا... رئیسی مورد بررسی قرار گرفت و با درخواست شخص ایشان پدر و مادرم موافقت كردند و قاتل برادرم را بخشیدند. ما برای رضای خدا قاتل را بخشیدیم، چون نمی‌خواستیم خانواده دیگری مثل ما داغدار شوند.